اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

قیام یاران خراسانی!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۲ ب.ظ

به‌گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی «نهضت عدالتخواهان ولایت‌مدار»، به‌همت جمعی از جوانان حزب‌اللهی و با عنوان «یاران خراسانی» آغاز به‌کار کرد.

هدف از راه‌اندازی این سایت، «پیگیری مطالبات و منویات مقام معظم رهبری در عرصه مبارزه با فساد، تبعیض و فاصله طبقاتی» و «گسترش و تعمیق فرهنگ عدالت‌طلبی در کشور» عنوان شده است.

مسئولان سایت «یاران خراسانی» در خصوص فعالیت خود اعلام کرده‌اند: "مهم‌ترین مطالبه ولی امر مسلمین در طول 22 سال گذشته که متأسفانه بیش از همه مطالبات‌ ایشان مظلوم واقع شده و تاکنون بر زمین مانده، «تامین عدالت» بوده است".

آنها تصریح کردند: "مطالبه واقعی و عملی عدالت از مسئولان و احیای فریضه مهم و حیاتی امر به معروف و نهی از منکر و تحقق نظارت مردمی بر عملکرد مسئولان که خواسته همیشگی مقام عظمای ولایت بوده و هست، از اصلی ترین اهداف این سایت است".

سایت «یاران خراسانی» که با آدرس اینترنتی www.yaran57.com و www.yaran57.ir در دسترس مخاطبان قرار دارد، منعکس کننده اخبار عدالتخواهان در سراسر کشور خواهد بود.

گردانندگان این سایت، پیش از این اخبار و گزارش های خود را در قالب وبلاگی با عنوان «قیام یاران ولایت» منتشر می کردند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">