اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

گروه مبارز شیعه در فلسطین

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۰۸:۵۰ ق.ظ

درباره جنبش "الصابرین" بازوى تهران در فلسطین چه می‌دانید؟

 

جدید ترین مقاومت فلسطینی "صابرین" هست. گروهی که شیعیان فلسطین در غزه راه اندازی کردند و نزدیک ترین گروه به محور مقاومت است. این گروه همچون حزب الله آرم خود را از آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وام گرفته و شعار ان الله مع الصابرین را بر روی آرم خود قرار داده است. صابرین از 2014 به این طرف رسما اعلام موجودیت کرد و اعلام داشت وابسته به فرد یا افراد خاصی نیست بلکه زاییده ی  یک تفکر و اندیشه است. گروهی که در جنگ اخیر شهدای بسیاری تقدیم مقاومت و ملت فلسطین است.

جالبترین نکته در مسئله فلسطین این است بسیاری از فلسطینی ها پس از انقلاب اسلامی و رفت و آمد گروه های خیریه و مردمی انقلاب اسلامی با تفکر و جریان تشیع آشنا شدند و به شیعه گرویدند. هرچند باید دانست در مسئله فلسطین مقاومت است که هر اول را میزندو شیعه و سنی در کنار هم برای قدس شریف میجنگند و تفاوتی میان مذهب خود برای دفع دشمن اصلی و غده سرطانی ندارند. 

البته باید گفت بسیاری از فرماندهان صابرون قبلا در جهاد اسلامی حضور داشتند و سابقه ی مقاومت آنان به سه دهه می رسد. هشام سالم، ابو یوسف از رهبران برجسته این گروه مقاومت است. بارها صابرون اعلام داشته مسئله مذهب هیچ موضوعیتی به آزاد سازی قدس شریف ندارد و این موضوع نباید موجب تفرقه و ایجا فرقه گرایی شود.

تابناک

  • سیدحمید مشتاقی نیا

استقلال طلبی

استکبار ستیزی

اشک آتش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">