اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

چتری برای همدلی

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ب.ظ

22222222222.jpg


گره ای که با دندان های تیز برخی از متولیان امور سیاسی شهر بابل قابل گشودن نبود با سرانگشتان تدبیر امام جمعه این شهر باز شد.

چند روز اخیر که همراه جمعی از دانشجویان علوم پزشکی بابل در سفر زیارتی مشهد مقدس بودم خبر دیدار صمیمانه جمعی از فعالان هیئتی شهر بابل با امام جمعه این شهر مرا به وجد آورد. کسانی که در این تصویر در کنار امام جمعه شهر ایستاده اند همان بزرگوارانی هستند که با دسته روی در روز عاشورای امسال انتقاداتی را از نحوه برخورد با بنرهای هیئت دیوانگان حسین علیه السلام و نیز نوع اجرای همایش عزاداری رسانه ای در آن روز بیان نمودند.

امام جمعه بابل در این جلسه صمیمانه که در فضایی آکنده از مهر و اخوت برگزار گردید به اظهار لطف نسبت به جوانان هیئتی خط مقدمی انقلاب پرداخته و اظهارات بدون وجاهت برخی دایه های دلسوزتر از مادر مبنی بر ایجاد شکاف بین متدینین و توهین حزب الله به امام جمعه و ضرورت برخورد با منتقدان روز عاشورا و... را از اساس فاقد اعتبار دانست. دیگر حضار جلسه نیز بر لزوم همدلی و اتحاد بین چهره های مذهبی جامعه تأکید نمودند.

به رغم تلاش برخی از فرصت طلبان و کژاندیشان برای سیاه نمایی از واقعه آن روز و دامن زدن به شائبه اختلاف بین فعالان انقلابی شهر با امام جمعه، نشست دوستانه این عزیزان نشان داد هر نوع اختلاف نظر بین نیروهای ارزشی در چارچوب اخلاقی رحماء بینهم بوده و عمق برادری و پیوند عاطفی مومنین آن قدری هست که مجالی برای سوءاستفاده جبهه ضدارزشی فتنه و نفاق و حسد باقی نگذارد.

به نوبه خود علاوه بر تشکر از برادران بزرگوارم چون آقا محمدعلی کرامتی، محمد زمان یعقوبی، حجت الاسلام نوربخش، حاج عبدل عزیز و... سپاس ویژه از حسن عنایت و درایت امام جمعه شهرستان بابل جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج حسن روحانی را بر خود واجب می دانم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">