اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

وقتی به زخمهای فرهنگی اعتنا نمیکنید

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۲۹ ب.ظ

ببینید / دختر کاملا برهنه ایرانی در تجمعات / چه شعاری می داد؟ + فیلم

 

بر اساس آمار و رصد غیررسمی یکی از مراکز معتبر پایش، مجموع اغتشاش گران سطح کشور در حدود 90 هزار نفر بودند که 95 درصد آنها مجرد، 80 درصد فرزندان طلاق یا مطلقه، 50 درصد دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر یا مشروبات الکی هستند.

85 درصد آنها نیز مرد و پانزده درصد از خانمها بودند.

بی تردید باید اذعان داشت نظام در ماجرای اخیر، چوب بی برنامگی و بی توجهی خود به مبانی و بسترهای فرهنگی را خورده است. ازدواج و محوریت خانواده و سلامت اخلاقی یکی از شاخصه های اصیل شکل گیری جامعه سالم بوده و از طرفی همواره هدف اصلی تهاجم و تخریب رسانه های تبلیغی بیگانه است که اهتمام چندانی از سوی مسئولان بدنبال نداشته است.

حذف دروس زائد از مدارس و دانشگاه، کوتاه نمودن دوران خدمت و زمینه سازی اشتغال از جمله برنامه هایی است که میتواند به نیازهای فطری و غریزی جوانان پاسخ داده و زمینه ازدواج و شکل گیری جامعه متعالی را رقم بزند.

شکی نیست هر چقدر شهوت و اعتیاد گسترش پیدا کند، جامعه دینی آسیب بیشتری دیده و لاابالی گری و ناامنی دامنه گسترده تری پیدا خواهد نمود.

نظرات  (۱)

سلام

آقا سید من متوجه نشدم حذف دروس زائد از مدارس و کوتاه نمودن دوران سربازی چطور میتونه به نیاز فطری جوان پاسخ بده؟؟

 

ضمنا ارتباط ازدواج و شکل گیری جامعه متعالی رو هم کاش توضیح میدایدن! من متوجه شدم اونهایی که اغتشاش کردن چون مجرد بودن و بی کار بودن اومدن رفتن معتاد و الکلی شدن و همین شده دلیل اغتشاش؟؟

 

جسارتا اون مرکز معتبر پایش کجا بوده و دقیقا منبع خبرتون کجاست؟

 

شما میدونی من از اغتشاشات هیچ حمایتی نمیکنم ولی زیر بار هر ایده و تحلیلی هم نمیتونم برم. 

دلیل اغتشاشات شهوترانی و بد مستی نیستا, نکته جالبی که فرمودین به فرض صحت 80 درصد فرزندان طلاق بودن, خب از عوارض وآفات اصلی ازدواج همین طلاقه, برای کم شدن طلاق باید چی کار کرد؟

 

و ده ها سوالی که میشه از این متن درآورد!

پاسخ:
سلام تشکر اشاره کردم که نظام چوب ناکارآمدیها و ضعفهای فرهنگی رو داره میخوره تاخیر در ازدواج و یا سست شدن بنیان خانواده بخشی از اونه. در متنهای قبلی به این موضوع مفصل پرداختم.
اما اینکه عزیزان ملوس اغتشاشگر چه آرمان و دغدغه ای دارن نیاز نیست زیر بار ایده کسی برید کافیه از خودشون بپرسید که به جای دهها معضل موجود در جامعه مثل گرونی و بیکاری و شکاف طبقاتی و... دنبال بغل رایگان، سلف مختلط و برداشتن روسری هستن
متنهای قبلی این قلم رو بخونید لطفا بارها اشاره شد که چه مشکلات و معضلاتی در سایه بی کفایتی بعضی مسئولین نادیده گرفته شده.
اگر بحث اعتراض باشه دل ما پر تر از این جماعت شکم سیر لخت مسلک شهوتیه
بچه های عدالتخواه بارها بابت بیان نقدها و افشای ماهیت و عملکرد خطای بعضی مسئولین به دادگاه و زندان رفتن اما این جماعت هرزه و هیز اغتشاشگر در شعارها و مطالباتشون حرفی جز در محدوه شکم و زیر شکم نداشتن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">