اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

نظام طرفدار سرمایه دارهاست؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۰۹:۱۲ ق.ظ

مجموعه سیمرغ محمود آباد: همه آنچه قبل از رفتن باید بدانید | لست‌سکند

 

یک جوانی کلیپی ساخته و بر اساس قرائن و دلایلی مدعی شده که ساختمان سیمرغ در شهر محمودآباد شبیه فلان ساختمان شهر باکو است که مبتنی بر معماری مکتب جنسی طراحی شده است. دادگاه این جوان بسیجی را به زندان و جزای نقدی محکوم کرد!

پیش تر امام جمعه لواسان به ساخت باستی هیلزها اعتراض کرده بود که بلافاصله برکنار شد.

فرماندار جوان و بسیجی قزوین به دریافت رانتی زمین توسط بعضی قضات اعتراض کرد که توسط همان قضات به زندان افتاد.

این وقایع در حالی رخ می دهد که مصطفی نیازآذری همدست فراری اکبر طبری نزدیک به یک سال است از کانادا به ایران بازگشته و در انظار عموم جولان می دهد و با پرداخت مبالغی جهت امور خیریه در حال تطهیر شخصیت خود است. عبدالله عبدی با کارت ملی جعلی آزاد است. مهدی جهانگیری و مهدی عبوری با سوابق مشعشع پست هم گرفته اند. بیژن زنگنه و احمد عراقچی و... به ریش مردم می خندند.

ما از نظر سبک زندگی در زمینه های مختلف با آنچه فرهنگ دینی و ملی ما محسوب می شود فاصله داریم. بانکداری ما اسلامی نیست. آموزش ما اسلامی نیست. شهرسازی و معماری ما اسلامی نیست... حالا یکی هم که می خواهد دغدغه های بومی و دینی را به مطالبه و فرهنگ تبدیل کند مورد بازخواست قرار میگیرد. واقع امر آن است قوه قضاییه ما هم هنوز اسلامی نشده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">