اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

مواظب خودتان باشید

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۱ ب.ظ

 

دیشب برای کاری به درمانگاه پردیسان قم رفت. واقعا از صحنه هایی که دیدم یکه خوردم. حتی به سرم زد فیلمی تهیه کنم و به اشتراک بگذارم اما به هر حال حریم شخصی بیمار محترم است.

انبوهی از بیماران مبتلا به آنفلوانزا که اغلبشان خردسال و نوجوان بودند در صف معاینه دکتر، صف دارو و صف تزریق آمپول به چشم می خوردند. وضعیت شبیه بیمارستانهای زمان جنگ شده بود. هر کس گوشه ای افتاده بود و ناله میکرد. بعضی ها عجیب از درد به خودشان می پیچیدند و من ماندم آیا واقعا آنفلوانزا با آدم این کار را می کند؟

گویا مدارس استانهای اردبیل و کهگیلویه را تعطیل کردند. به نظرم برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری ویروسی چاره ای جز این نیست که سایر مدارس هم یک هفته ای تعطیل شوند. حجم انبوه مردم در اتوبوسهای شهری و... عامل مهمی در نشر این بیماری آزاردهنده است.

تا میتوانید از خودتان مواظبت کنید. ماسک بزنید. فاصله داشته باشید. خانه و محل کار را ضدعفونی کنید. میوه و غذاهای مقوی بخورید و غم و غصه را از خودتان دور کنید تا سیستم ایمنی بدنتان قوی تر شود؛ با توکل بر خدا، ان شاءالله همیشه سالم باشید.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">