اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

مسئولان با اسنپ، تردد کنند!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۱ ب.ظ

اگر کسی می خواهد عمق فجایع اقتصادی سال های اخیر کشور را درک کند کافی است چندبار سوار تاکسی سرویس های اینترنتی موسوم به اسنپ شده و پای درد دل های رانندگان آن بنشیند.

اگر تا به حال صدبار از این سرویس جدید استفاده کرده باشم لااقل در نود مورد رانندگانی با من همکلام شدند که شغل اصلی شان چیز دیگری بود و در فراز و نشیب های مدیریت لیبرالی و اقتصاد رها شده سال های اخیر به زمین خورده و حالا با آخرین سرمایه مادی زندگی خود به مسافرکشی آن هم با مبلغی بسیار کمتر از نرخ های مصوب مشغول هستند.

جداً پیشنهاد می کنم یک نفر دوربین دست بگیرد و مستندی از حرف ها و گله های این قشر زمین خورده و دیده نشده جامعه را به تصویر بکشاند.

من اما در این میان غصه جماعتی را می خورم که در شرایط ناپایدار و از هم گسیخته اقتصادی سال های اخیر، زمین خورده و بضاعتشان حتی در حد تهیه خودرویی دست چندم برای مسافرکشی ولو در حد دریافت نصف قیمت های رسمی کشور نیست. برای این جماعت دردمند چه باید کرد؟

نظرات  (۱)

  • یاسر قائمی
  • دقیقا من هم با این اتفاق مواجه شدم! بارها و بارها شده در اسنپ نشسته ام و رانندگان برای درد و دل شروع کردند به صحبت. واقعا خیلی ناراحت کننده است من حتی موردی را مشاهده کردم که شخص تولید کننده کفش بود که به علت برخی از مشکلات نتوانست دوام بیاورد و ورشکست شده و حالا در حال مسافرکشی است. 

    اگر زمان داشتم قطعا دوربین به دست می گرفتم و از این وقایع گزارشاتی ثبت می کردم. 


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">