اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

فبشّر الصابرین...

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۲، ۰۳:۵۱ ب.ظ

الصبر مفتاح الفرج (حکمة فی صورة)

 

مومنین در قضایای غزه از دو جهت زیر بار فشار روانی هستند.

یکی تماشای تصاویر مربوط به جنایات وحشیانه صهیونیستهاست که به زن و کودک رحم نمیکنند. این تصاویر دلخراش، اعصاب مومنین را به هم ریخته و آنها را به سمت این مطالبه سوق میدهد که ایران رسما وارد جنگ با اسراییل شده و تل آویو را موشک باران کند. سیاست جمهوری اسلامی هم البته بیداری جهانی و اثبات حقانیت مردم فلسطین و پشتیبانی و تجهیز مبارزان این کشور است. ایران معتقد است فلسطین سرزمین فلسطینیان است و باید به دست جوانان فلسطینی آزاد شود. البته امیدوارم سلاحهای پیشرفته تری در اختیار مبارزان مظلوم و شجاع فلسطین قرار داده شود.

از جهت دیگر نیز فتنه گران در نقش سرباز پیاده های صهیون که همواره سعی در مبارزه با انقلاب اسلامی بعنوان اصلی ترین دشمن اسراییل داشته اند به انحای مختلف در فضای رسانه مشغول بمباران خبری و ایجاد جنگ روانی در راستای تضعیف روحیه مومنین هستند. تولید فیلمها و کلیپهایی درباره ناصبی بودن تعدادی از فلسطینی ها یا دلبستگی معدودی از فلسطینیان به صدام، کلیپی با ترجمه غلط و کذب با موضوع فحاشی یک فلسطینی به ایرانیان و ... از جمله این اقدامات منافقانه به شمار می آید. یادمان نرود در جریان جنگ تحمیلی هم وقتی عده ای از جوانان کشور از خانواده و کار و تحصیل و زندگی جدا شده و به دفاع از مرزها می پرداختند عده ای دیگر نه تنها در دفاع از کشور زحمتی به خود نمی دادند بلکه با ایجاد جوّ روانی و شایعاتی اقدام به تضعیف روحیه خانواده های رزمنده و ایثارگر می نمودند. می گفتند اینها که به جبهه می روند خانواده شان را دوست ندارند یا می روند به جبهه و پولهای گزاف می گیرتد، کوپن بیشتری به آنها می دهند و ... در حالیکه حتی کرایه رزمندگان برای رفت و برگشت به جبهه نیز بر عهده خودشان بود.

بزرگترین جهاد مومنان صبر است. صبر یعنی ایستادگی در برابر شدائد روزگار و ناجوانمردی دشمن چه در عرصه جنگ نظامی و اقتصادی و چه در مقابل فشار روانی. اما پیروزی به یقین با صابران است. خدا صابران را خشنود خواهد ساخت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">