اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

سلاح ما قرآن است

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۳۳ ب.ظ

فلسطین الیوم نوشت: این زن، یکی از ده‌ها مجروحی است که به بیمارستان ناصر در مرکز شهر خان یونس در جنوب نوار غزه منتقل شد تا توجه همگان را به میزان پایبندی خود به این موضوع جلب کند.

او هنگام خواندن قرآن بمباران شد و پس از فروریختن خانه‌ای که همراه خانواده‌اش در آن زندگی می‌کرد، اصرار داشت که قرآن را با دستان خود بگیرد.

در برابر این چالش‌های سخت، این زن نیرومند به خواندن قرآن ادامه داد. وی کتاب خدا را در دست گرفت تا نشان دهد در زمان بی‌عدالتی و وحشی‌گری هولناک اسرائیل آن را تنها سلاح و چراغ راه خود می‌داند.

صحنه‌های زیادی از ایمان و استواری افسانه‌ای شهروندان فلسطینی از آغاز تجاوز اسرائیل به نوار غزه دیده شده است و این زن که مانند ققنوس از زیر خاکستر بیرون می‌آید تا شهادت دهد یکی از این موارد است.

این زن در دل طوفان همچون چراغی درخشان به صفحات قرآن چنگ زده بود و تسلیم ناامیدی نشد. بلکه دیوار‌هایی از استواری و ایمان در اطراف او ساخته است.

جنایات دشمن صهیونیستی که در ریختن خون کودکان و زنان و سالمندان ادامه دارد و حتی درختان و سنگ‌ها نیز از ظلم آن در امان نیستند.

 

داستان زن فلسطینی بیرون آمده از زیر آوار با قرآن در دست

داستان زن فلسطینی بیرون آمده از زیر آوار با قرآن در دست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">