اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

درباره حمیدرضا روحی

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۴۰ ب.ظ

حمیدرضا روحی را چه کسی و چگونه کشت؟

 

یک نکته را در تحلیل حواشی مربوط به قتل مرحوم حمیدرضا روحی عرض کنم. خدا رحمت کند این جوان خوش تیپ را. مجموعه مطالب و گزارشات مربوط به قتل او را خواندم. اینکه او سابقه عضویت در بسیج را داشته و در اردوهای جهادی شرکت میکرده حرف درستی است. اینکه این اواخر جزو معترضین بود و در تجمعات شرکت میکرد هم سحن درستی است. تصویر هر دو حالتش در فضای رسانه منتشر شده است.

من از این دست جوانها زیاد دیده ام. اینها بچه های پاکی هستند که بنا بر صافی فطرت حق طلبشان به عضویت عادی در سازمان بسیج هم در می آیند اما به دلیل عدم توانایی بعضی متولیان امر در انتقال مفاهیم ارزشی و معارف انقلاب و تغذیه فکری آنها در پیچ و خم ایام دچار شبهه و برداشت غلط  میشوند. گاهی با این دست بچه ها صحبت داشتم و میدانم اگر هم برداشت اشتباهی از مسائل روز دارند یا بازی رسانه های اغواگر را میخورند باز هم از سر زلالی و پاکی فطرت حق طلبشان است.

در گزارشات میدانی متعدد خواندم که او در بین اغتشاشگران بود که گلوله ای از سلاح کمری به فاصله نزدیک، سینه اش را شکافت. بچه های بسیج با دیدن جنازه ای که توسط اغتشاشگران این سو و آن سو کشیده میشد دویدند و متوجه مرگ این جوان خوش تیپ که در صنعت مدلینگ نیز فعال بود شدند.

خدا رحمتش کند. به نظرم او به قصد اعتراض بیرون آمده بود اما احتمالا با دیدن بعضی رفتارهای هنجارشکن و غیرانسانی اوباش بر اساس فطرت پاکش به آنها اعتراض کرد و با توجه به ته ریشی که داشت به تصور اینکه مامور است هدف حمله مسلحانه داعشیهای وطنی قرار گفت. ان شاءالله که آن دنیا خدا هوایش را داشته باشد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

شبهه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">