اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

خدا رو چی فرض کردی؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۱ آذر ۱۴۰۲، ۰۶:۲۵ ب.ظ

باشگاه خبرنگاران جوان - کلک ظریف مرتاضان‎ - صاحب‌خبر

 

بنده خدایی پیام داد و پرسید چطور میشود دست گذاشت روی قرآن و قسم دروغ خورد؟! گفتم بلد نیستم.

میدانید یاد چه افتادم؟

چند سال پیش یکی زنگ زد و پرسید امکانش هست عقیقه را با کسی شریک شوم؟ به این صورت که نصف پول گوسفند را من بدهم به نیت فرزند خودم نصفش را یکی دیگر بدهد به نیت فرزند خودش؟ بعد من این نصفه را که برای فرزندم نیت کردم همزمان بخاطر نذری که سر ماجرای دیگری داشتم هم نیت کنم اشکال دارد؟ گوشتش را بدهیم بستگان بخورند چطور؟ یعنی مهمانی بگیریم همه فامیل را دعوت کنیم پذیرایی بشوند که در ازایش کادو هم بدهند...

گفتم والا عقیقه که اساسا مستحب است هر کاری دوست داری بکن ولی... ته دلم ماند نگفتم واقعا خدا را چه فرض کردی؟ خدا که بزرگ است و هیچ بزرگواری و کرامتی از او بعید نیست اما چه اشکال دارد ما هم آدم باشیم؟! خودت خنده ات نمیگیرد از این زیرآبی رفتن ها؟

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">