اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حضور میدانی شصت طلبه بابلی در ایام نوروز

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۲۳ ب.ظ


روابط عمومی گروه تبلیغی حامیان ولایت اعلام کرد:

با توجه به تعطیلات و سفرهای نوروزی مسافران از اقصی نقاط کشور اسلامی به استان علویون مازندران و شهرستان دارالمومنین بابل و تقارن آن با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام اله علیها) و فاطمیه دوم از مبلغین برادر و خواهر گروه جهت تبلیغ دینی به صورت گسترده استفاده خواهد شد.
قابل ذکر است که در کنار تلاشگران جوان هلال احمر حاضر در چادرهای هلال احمر که در ورودی بابل (منطقه دهک ویژه خواهران) و خروجی بابل بطرف قائمشهر (منطقه گرجی آباد ویژه برادران) و خروجی بابل بطرف بابلسر (منطقه پازوار ویژه برادران) قرار داشته ، سروران روحانی و خواهران طلبه هم قرار خواهند گرفت.
قرار است در این طرح 30 نفر از روحانیون و 30 نفر از خواهران طلبه عضو گروه تبلیغی با عنوان مشاوره و پاسخگویی به سوالات و راهنمایی مسافران و اقامه نماز جماعت ظهر در چادرهای هلال احمر فعالیت کنند و همچنین 30 نفر از روحانیون و 30 نفر از خواهران طلبه عضو گروه تبلیغی با عنوان مشاوره و پاسخگویی به سوالات دینی و برنامه رسانه و کودک و راهنمایی مسافران درحرم امام زادگان شهرستان بابل خصوصا امام زاده شاخص شهرستان (امام زاده قاسم بابل) بصورت کاملا جهادی و انقلابی و فاطمی حضور جدی داشته باشند.
قابل ذکر است سروران روحانی و خواهران طلبه بومی در صورت تمایل به همکاری تبلیغی عید نوروز در چادرهای هلال احمر و حرم سایر امام زادگان شهرستان بابل بصورت کاملا جهادی با مدیریت گروه تبلیغی حجت الاسلام حسین زاده برسمنانی (09122522938) تماس بگیرند.
ضمنا قرار است مجمع عمومی گروه تبلیغی حامیان ولایت جهت گزارش فعالیت 6 ماهه اخیر و فعالیت گروه در ایام فاطمیه و تشویق فعالان گروه با حضور 150 نفر از اعضای این گروه در دفتر امام جمعه شهرستان بابل و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روحانی و با حضور مسولین ادارات آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی و هلال احمر شهرستان بابل و نمایندگان طلاب روز پنجشنبه 28 اسفندماه ساعت 8 تا 10 صبح برگزار گردد.
  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">