اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بولدوزری که کابوس حاکمیت را له کرد!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۰۷:۱۴ ب.ظ

photo_2022-11-16_17-53-33_mmcq.jpg

 

شاید یک الدنگ ناقص العقلی مثل سوشا مکانی دلش غنج برود برای اینکه دستگیر و بازداشت شود و بعد با وساطت اهالی فوتبال، آزاد شود و به عنوان قهرمان اوباش سری میان سرها دربیاورد و پز بدهد که از علی دایی و علی کریمی و یحیی دانمارکی و... عقب نمانده است.

برنامه طنز پاورقی که مدتی است شبها از شبکه دوم سیما پخش میشود ظرف چند دقیقه از خجالت این کوتوله سیاسی لمپن درآمد و با بولدوزر از روی هیکل نحسش رد شد. باور کنید سوشا حاضر است زندان بورد دادگاهی شود اما اینطور رسوا و ضایع نشود.

خصلت جنگ نرم و رسانه همین است. به همان میزان که میتواند مخرّب باشد و باری روی دوش مردم تحمیل کند میتواند سازنده هم باشد و باری از روی دوش جامعه بردارد.

این چند دقیقه کوتاه طنز پاورقی درباره سوشا را در لینک زیر تماشا کنید، لبخندی بزنید و او را مانند سایر اوباش کف روی آب، به فراموشی بسپارید:

https://www.aparat.com/v/c2vml

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

طنز انقلابی

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">