اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

باز هم به دادگاه میروم!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۵:۳۰ ب.ظ

یکی از اعضای شورای شهر بابل که نامش در جریان رسوایی معروف، مطرح بوده از من و جمعی از دوستان انقلابی به دادگاه ویژه روحانیت شکایت برده است.

آنطور که شنیدم فرد مذکور نسبت به انتشار حکم محکومیت خود توسط یکی از کانال ها معترض است و آن را بازی با آبروی خود می داند و از ادمین این کانال شکایت کرده است. پلیس فتا که ظاهراً موفق به شناسایی ادمین کانال مورد نظر نشده اسم چند نفر از جمله من، حسین منصف و ... را بعنوان کسانی که در ماه های گذشته بعضی از مطالب آن کانال را فوروارد کرده اند ضمیمه پرونده نموده است.

این شکایت اهمیت چندانی ندارد و توضیح فنی و حقوقی جهت ردّ موضوع آن و اقناع دادگاه، کمتر از پنج دقیقه زمان می برد.

از این که چنین فردی از من شکایت کرده است به استناد عبارت تُعرف الاشیاءباضدادها خوشحالم و معتقدم اگر روزی امثال او از امثال این حقیر گله و شکوه ای نداشت باید در صحت راهی که طی می کنم و طی می کنیم دچار تردید شویم.

شنیده شده شاکی که می داند کانال مورد نظر تعلقی به من ندارد قرار است در همان جلسه نخست دادگاه، اعلام کند که شکایتی از من ندارد. از وی می خواهم مرد باشد و تا آخر یعنی مرحله صدور حکم، جریان پرونده را دنبال کند تا روسیاهی بماند برای ذغال.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">