اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بازنده افکار عمومی

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۰۷:۵۰ ق.ظ

ایرنا - وداع با پیکر شهید امنیت سید روح‌الله عجمیان - صاحب‌خبر

 

برادر شهید عجمیان مصاحبه کرد و گفت قاتل اصلی سید روح الله همان پزشکی بود که با دخالت ولایتی از اعدام گریخت او بود که به پیکر برادرش چاقو زد و...، آن دو نفری که اعدام شدند دو جوان بی کس و کار بودند که اتهامشان محاربه بود و محکومیتشان لزوما ربطی به دخالت مستقیم در قتل شهید نداشت.

قوه قضاییه هم بیانیه داد و برای اینکه از تصمیم خودش دفاع کند شروع کرد به برشمردن نقش مثبت پزشک مذکور که چقدر در نجات مصدومان اغتشاش سهم داشته است و ... بعد یک رندی هم از قماش فتنه گران پیدا شد و مطلب نوشت که خوب اساسا اگر این جناب دکتر اینقدر نقش مثبت در معرکه آشوب داشته برای چه به پانزده سال زندان و نفی بلد محکوم شده است؟!

چنین است که وقتی دستگاه عدلیه میخواهد زیگزاگ حرکت کند بازنده افکار عمومی قرار گرفته و نزد هر دو گروه شکست خورده و مقهور می گردد.

نظرات  (۱)

این رو شیخ فرهاد فتحی نوشته :

 

🔍#بررسی یک ادعا 

شهید عجمیان برای ما خیلی عزیز است و حتما یادتان است وقتی شهاب حسینی و رامبد جوان برای گرفتن رضایت خانه ایشان رفتند چه حالی داشتم و کلیپی پر کردم که داد میزدم و گریه میکردم ولی نباید بخاطر احساسات به دیگران تهمت بزنیم.

اینجا ماجرا مبهم است و باید زوایای مسئله روشن شود، چه کسی به خانواده شهید چنین خطی داده که آقای ولایتی چنین کاری کرده است؟ چرا بعد یکسال اقناع سازی صورت نگرفته است؟ دونفر اعدام شدند و چند نفر حکم سنگین گرفتند، آیا واقعا قوه قضائیه از اعدام آن دکتر بخاطر ولایتی چشم پوشی کرده است یا این ها اطلاعات غلطی است که یکی به این خانواده داده است و گرچه ما دوست داریم او هم اعدام شود ولی مهم قانون است نه دل من و‌شما.

بر فرض اینکه ولایتی چنین کاری کرده باشد که فعلا سند موثقی نیست و قوه قضائیه هم چنین ادعایی را رد کرده است آیا قاتل خواندن یک انسان در تریبون رسمی کار درستی است؟ اینکه ما خانواده شهید باشیم بدون سند میتوانیم به یکی بگوییم تو قاتلی؟ با کدام مبنای شرعی، ولایتی حتی بر فرض صحت ادعای شما میتواند قاتل باشد؟ ما میتوانیم چند جور نقد به ولایتی و دیگران داشته باشیم که قبلا هم من نقد کردم و گفتم شما که توصیه به لنگ بستن کردید اول خودتان لنگ ببندید گرچه باز باید ما انصاف داشته باشیم و در نظراتمان احساسی نشویم تا قیامت جوابی برای سخنان خود داشته باشیم، دکتر ولایتی از قبل انقلاب دکتر بودند و زندگی مرفه هم داشتند و رفاه الان او صرفا ربطی به سفره انقلاب ندارد ولی اینکه ما یهویی همه به او حمله کنیم بی انصافی است، پدر شهید برای ما عزیز است ولی حق ندارد به کسی بدون سند تهمت بزند و در جامعه جنجال شود، همچنانچه برای رضایت گرفتن سلبریتی ها ناراحت شدم از رفتار پدر شهید عجمیان هم ناراحت شدم، اگر آقای ولایتی هم چنین کاری کرده باشد از او هم ناراحت میشوم ولی باز حق نداریم او را قاتل بخوانیم، این مفاهیم در جامعه معنای خاص خودش را دارد و باید در استعمال آن دقت کرد، من حق میدهم شما ناراحت باشی ولی حق نمیدهم به کسی تهمت قتل بزنی که بالاترین گناه است.

امیدوارم هم عزیزان امنیتی و قضایی پشت پرده این مسئله را پیگیری کنند هم پدر شهید عجمیان اگر سند موثقی برای قاتل بودن ایشان نداشت که ظاهرا ندارد، از دکتر ولایتی بخاطر این تهمت دلجویی کنند.

یاد بگیریم حق را بگوییم گرچه تلخ باشد و گرچه به نفع ما نباشد. یاعلی...

پاسخ:
سلام تشکر نظر ایشونو قبول ندارم پخته و جامع نیست قضیه نامه ولایتی هم تایید شده هست که احتمالا تو فضای مجازی دیده باشید
همه هم میدونن ولایتی قاتل نیست حرف پدر شهید از سر درد بود و هشدار که این نوع دخالتها به نفع اوباش نتیجه ای جز افزایش قتل و جنایت در حق بچه های بسیج و انقلاب نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">