اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

اصحاب افغانستانی حسین علیه السلام

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ق.ظ


تعداد شهدای تیپ فاطمیون در قم به عدد چهل نزدیک می شود.

دیروز سه شهید افغانی مدافع حرم را بر روی دوش گرفتیم و به محضر بانوی آفتاب هدیه نمودیم.

هفته گذشته نیز چهار شهید دیگر را تا دروازه بهشت بدرقه کردیم. هفته بعد هم شاید ...

این شهدا در شهر و کشور ما غریبند و کسی برای تشییع شان تبلیغ نمی کند. بسیاری از مدعیان عرصه فرهنگ و سیره شهدا هم به روی مبارک خود نمی آورند که هر هفته میهمان دارند.

پدر یکی از این شهدا می گفت بچه های ما از دو منظر غریب هستند. یک بار از هموطنان افغانی خود طعنه می شنوند که ایرانی ها شما را بازی گرفته و به خط  خطر فرستاده اند اما خودشان گوشه ای آرام لم داده اند ...

یک بار از ایرانی ها طعنه می شنوند که حضور افغانی ها در سوریه و عراق برای دریافت مجوز اقامت در ایران است! این جفاها دل خانواده های شهدای افغانی را زخم می کند.

سید محمد حسینی می گفت من با افتخار پسرم را برای نبرد با کفار فرستادم. وقتی شهید شد به خودم تبریک می گفتم. پسر دیگرم را نیز به سوریه فرستاده ام؛ خودم را هم اگر بگذارند به جبهه می رسانم. او می گفت ما سال هاست که مجوز اقامت در ایران را اخذ کرده ایم.

سید خدا راست می گفت. من در اغلب تشییع جنازه ها دیده ام که مادر و خواهر شهید روی سر مردم نقل و نبات و شکلات می ریزند.

یکی از روحانیونی که برای تبلیغ در جمع تیپ فاطمیون حضور داشت چنان از حال و هوا و مناجات ها و راز و نیازهای قبل از عملیات این جوان های افغان می گفت که جز شنیده هایمان از خاطرات شب های عملیات دفاع مقدس را در ذهن تداعی نمی کرد.

خانواده و دوستان این شهدا در مراسم تدفین و تشییع، چنان شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه و خونی که در رگ ماست هدیه به هبر ماست و ... را سر می دهند که آدم باور می کند ولایت فقیه، فراتر از مرزهای خودساخته جغرافیایی، بر دل و جان مؤمنان حکومت می کند.

روح همه شان شاد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

آنها که شادند
باید گفت برای شادی روح خودمان صلوات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">