اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

از بعضی منبری ها باید گله کرد

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

نمی خواهم به قضیه جنبه شخصی بدهم. اما هیچ روحانی و منبری و اهل وعظی نیست که مدیون خمینی نباشد.

تعارف که نداریم. ما دین خود را نیز مدیون خمینی هستیم.

اگر قیام خمینی نبود امروز فضای مذهب و معنویت و هیات چنین گسترده نمی شد.

از واعظ و اهل منبری که این شب ها از فرصت تقارن ایام قدر و شهادت مولا با سالگرد رحلت امام و قیام پانزده خرداد برای عرض ارادت و ادای دین به انقلاب اسلامی بهره نگرفت باید گله کرد.

نسل جوان پا منبری ما کی و کجا قرار است بدانند امام که بود و چه کرد؟

علی علیه السلام را اگر می خواهیم بشناسیم باید شاگردان مکتب او را بشناسیم. خمینی را اگر بشناسیم می توانیم ذره ای از عظمت شخصیت مولای متقیان و امام عدالتخواهان را درک نماییم. چونان که راه شناخت خمینی نیز در گروی شناخت فرزندان حقیقی او یعنی شهدای جبهه جهانی اسلام است. یادمان رفت شعار قدیمی برخاسته از شعور مستضعفان و پابرهنگان را که:بی عشق خمینی نتوان عاشق مهدی شد.

هر ساعت و هر لحظه انقلاب اسلامی، لیله القدر حیات اسلام است که تقدیر میراث علی را در گستره گیتی رقم می زند. دین با ولایت به درجه کمال رسید. حفظ و بقای این تکامل نیز منوط به استمرار مفهوم ولایت و تحقق آرمان های دین است. اگر از انقلاب خمینی نگوییم، غدیر را در سقیفه جا گذاشته و طومار توقف حرکت دین را امضا نموده ایم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">