اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

قتل علی کریمی توسط ضدانقلاب

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۱، ۰۶:۳۶ ق.ظ

ali karimi shayanews

 

علی کریمی در جبهه اپوزیسیون، بازیچه ای بیش نیست و دشمن تنها از سطح نفوذ و بلاهت او برای تحریک معدودی از نوجوانان جهت ایجاد آشوب استفاده کرده است. 

با توجه به فروکش نمودن اغتشاشات و ایجاد آرامش در اغلب شهرهای کشور بعید به نظر نمی رسد ضدانقلاب و منافقین و جدایی طلبان که ید طولایی در کشته سازی و جنایت داشته و با هدف تخریب وجهه نظام، توسل به هر وسیله ای را مشروع می پندارند، حال که تاریخ مصرف علی کریمی به پایان رسیده حضور وی در خارج از کشور را فرصتی مغتنم برای ترور وی دانسته و از رهگذر آن پیراهن عثمانی برای تشدید غبارآلودگی فضای سیاسی و رسانه ای و تحریک افکار عمومی عَلَم نمایند.

هوشیاری مسئولان امنیتی و آگاهی مردم در این خصوص ضروری به نظر می رسد.

تنها تهدیدی که از سوی جمهوری اسلامی بر ضد سلبریتی های بازی خورده دشمن صورت گرفته وعده جبران بخشی از خسارتهای ایجاد شده توسط عوامل محرّک ناامنی های اخیر است که البته بعید به نظر می رسد شهامت انجام همان هم وجود داشته باشد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">