اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

سرقت ادبی در کمال بی ادبی!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۰۷:۰۴ ب.ظ

خاطرات یکی از شهدای غرب کشور را بازنویسی کردم و چون حجمش برای کتاب مناسب نبود در وبلاگ قرار دادم.
احیرا کتابی درباره همان شهید به دستم رسید و تورق کردم و در کمال تعجب دیدم متن کاملی که در وبلاگ منتشر کرده ام بدون کمترین تغییری در بخش هایی از کتاب گنجانده شده است.
از این خانم به اصطلاح نویسنده کتاب گله ای ندارم. بارها برای من اتفاق افتاده که مطالب خودم را با نام فرد دیگری در فضای مجازی مشاهده کرده ام. اما واقعا از ناشر کتاب تعجب میکنم که چگونه متوجه تفاوت قلم در یک کتاب نشد؟ 
یک خواننده معمولی کتاب هم میتواند متوجه تغییر ناگهانی متن و آهنگ و قلم کتاب شود ولی ظاهرا ناشر محترم زحمت مطالعه اثر را هم به خود نداده و صرفا در فکر جذب بودجه و اعلام بیلان کارش بوده است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">