اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

قاضی نمکدان شکن را مجازات کنید!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۳۱ ب.ظ

عدالت و انصاف پیامبر اکرم(ص) با تکیه بر قانونگرایی و قانونمندی

 

در حالی که حداقلی ترین شرط صلاحیت یک قاضی برای تصدی بر کرسی قضاوت، برخورداری از سلامت روان و تسلط بر رفتار و برخورداری از اخلاق و اندیشه اسلامی است هر از گاه خبر اهانت یا برخورد فیزیکی یک قاضی با ارباب رجوع در نقطه ای از کشور، زحمات مجموعه قضات دلسوز را زیر سوال برده و اعتبار دستگاه قضا را در اذهان عموم خدشه دار می سازد.

در روزهای اخیر انتشار خبر برخورد نامناسب یکی از قضات مجتمع شهید محلاتی تهران با یک ارباب رجوع که از قضا پاسدار مدافع حرم بوده است احساسات مردم را جریحه دار ساخته و علاوه بر زیر سوال بردن عدالت قوه قضاییه، دشمنان نظام و بدخواهان آیت الله رییسی را نیز شادمان نموده است. از وقوع این اتفاق تلخ البته چند ماهی میگذرد و با توجه به عدم رسیدگی به گزارشات مربوط به آن سرانجام رسانه ای شد.

قاضی پرونده ای حقوقی در واکنش به درخواست شمول قانون حمایت از ایثارگران در برگه صورتجلسه عنوان می دارد "کسی که در سوریه می جنگد، قانونی نمی جنگد و برای ایران نجنگیده است و عملا رزمنده محسوب نمی شود که مشمول قانون حمایت از رزمندگان شود...!!"

همین ذهنیت غلط یک قاضی در نظام اسلامی که مبتنی بر ایثارگری و مجاهدت رزمندگان عرصه های مختلف به خصوص در جبهه های بین المللی است عمق انحراف فکری و نفوذ برخی عناصر مشکوک در نهادهای حساس کشور را نمایان ساخته و رسالت دستگاه های نظارتی را دوچندان می نماید.

او با همین طرز تلقی و کینه ای که نسبت به نیروهای خط شکن انقلاب دارد به خودش اجازه می دهد که پاسدار مدافع حرم را "نکبت" لقب داده و در واکنش به اعتراض وی، ضمن ضرب وشتم و فحاشی دستور بازداشت او را صادر کند!

ضمن احترام به تلاش های صادقانه آیت الله رییسی و مجموعه قضات خدوم و انقلابی که در سال های اخیر تحولی چشمگیر را در دستگاه عدلیه رقم زده اند، از حفاظت اطلاعات قوه قضاییه و دادسرای انتظامی قضات انتظار می رود به منظور دفاع از حرمت ایثارگران و فریاد رسی از مظلومان، با بررسی عادلانه این ماجرا ضمن تنبیه قاضی خاطی و دلجویی از این رزمنده مدافع حرم، شناسایی عناصر مشکوک و مسأله دار نفوذی در دستگاه قضا را به منظور صیانت از اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش وجهه همت خویش قرار دهند.

http://fashnews.ir/news-details/77115/-%D8%B6%D8%B1%D8%A8-%D9%88-%D8%B4%D8%AA%D9%85-%D8%B1%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9-%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D9%82%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%B9-%D9%82%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DB%B1-/

  • سیدحمید مشتاقی نیا

قوه قضاییه

نظرات  (۱)

سلام سیدحمید امروز مامورین شهرداری کنار میدون بسیج برادر جانباز جواد منصف رو مورد ضرب وشتم قرار دادند الان تو بیمارستانه

 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">