اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

فاطمیه ودرس "آتش به اختیار"

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷، ۰۴:۲۴ ب.ظ

خطبه فدکیه بیش از آن که درباره فدک و غصب اموال اهل بیت باشد درباره غصب مقام جانشینی رسول الله است و از این بابت آن را باید خطبه ولاییه نامید.

امام زهرا، علی است و ولایت حقه مولا بر گرده بانوی نخست عالم تشیع و مادر عصمت قرار داشته است. فاطمه بارها به دفاع جانانه از ولایت پرداخت و تبیین حقانیت علی و روشنگری درباره صراط مستقیم اسلام نبوی را وجهه همت خویش ساخت و از کلام تا عمل و تا لحظه شهادت و تدفینش، غاصبان حاکمیت مکتب وحی را برای همیشه تاریخ رسوا نمود؛ اما هیچ جای تاریخ نیامده که قیام روشنگرانه زهرا سلام الله علیها با دستور مولایش صورت پذیرفته باشد.

دفاع از حق به امر و فرمان ولیّ نیاز ندارد و رسالتی آشکار و بدیهی برای تابعان راه حق است. فاطمه زهرا سلام الله علیها نمونه کامل و شفاف در عمل آتش به اختیار به منظور مقابله با تحریف ها و ناراستی ها به شمار می آید که طریقت او باید سرمشق رهروان سلوک دین قرار بگیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">