اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

رییسی بال دوم لاریجانی است؟

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۳ ب.ظ

تحلیلی در زمان انتخابات ریاست جمهوری وجود داشت که باعث شد بعضی از بدنه نیروهای حزب الله دل و دماغ فعالیت ستادی برای نامزد جریان اصولگرا را نداشته باشند.

این تحلیل مبتنی بر عملکرد دادگاه ویژه روحانیت بود که در سال های اخیر وجهه مناسبی در مواجهه با طلاب انقلابی از خود به جای نگذاشته بود. قشری از نیروهای ارزشی معتقد بودند حسن روحانی یک بال علی لاریجانی در راستای عملیاتی سازی تفکرات خاص سیاسی و اقتصادی اوست و سید ابراهیم رئیسی، معاون پیشین صادق، بال دیگر علی لاریجانی در ساکت نمودن روحانیون منتقد است.

این قلم تا کنون درباره این تحلیل، نظر مکتوبی ارائه نداده است.

در حال حاضر با فروکش کردن تب و تاب انتخابات، اگر قرار باشد یک بار دیگر این تحلیل را مورد توجه قرار داد باید اهتمام بعضی از شعبات استانی دادگاه ویژه در پرونده سازی برای طلاب انقلابی را با نحوه برخوردشان با روحانیون مروّج شیعه انگلیسی و فتنه گر و دگراندیش و خودباخته قیاس کرد.

رییسی برای پالایش نهاد زیر مجموعه خود از وجود نفوذی های جاه طلب، راه دشواری در پیش دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">