اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

برنامه تشییع شهدا را منظم برگزار کنید

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹ ق.ظ

بنا بر اعلام قبلی مسئولان، قرار بر این بود که میهمانان گمنام دارالمومنین، در صبح پنج شنبه بر دوش شهر، تشییع شوند.

اعلام این تصمیم، مسئولان و متولیان و دست اندرکاران فرهنگی بابل را بر آن داشت تا با برنامه ریزی مناسب، بهره گیری معنوی از نعمت میزبانی شهدا را در اولویت قرار داده و محافل و مجالسی را برای وداع دانشجویان، دانش آموزان و هیأت های عزاداری با ابدان مطهر اصحاب آخرالزمانی اباعبدالله علیه السلام تدارک ببینند.

شنیده ها حاکی است عده ای از مسئولان تصمیم گیر استانی با تغییر در تصمیم خود بنا دارند تشییع شهدا را به روز چهارشنبه موکول کنند که این تصمیم ناگهانی تمام برنامه ریزی های پیش بینی شده را تحت الشعاع قرار داده و ممکن است از شکوه مراسم تشییع نیز بکاهد.

از مسئول محترم سازمان حفظ آثار دفاع مقدس استان انتظار می رود به منظور تجلیل بهتر از مقام شامخ شهدای بی نام و نشان دفاع مقدس و عطرآگین شدن فضای جامعه از رایحه یاد و خاطرات نورانی آن عزیزان، از اتخاذ تصمیمات فرصت سوز جلوگیری نمایند. برای شهدا باید بهترین کارها را انجام داد. انشاءالله در ارج نهادن به مقام شهیدان والامقام و زدودن غبار غربت از فرزندان فاطمه زهرا سلام الله علیها، سنگ تمام گذاشته و از باب رفع تکلیف وارد میدان نشویم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">