اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

مالباختگان موسسات ورشکسته را دریابید

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۳۷ ب.ظ

ته خیابانی که در آن زندگی می کنیم، حالت بیابانی دارد و بن بست است. کافی است یک نفر بیاید انتهای همین خیابان بساط راه بیندازد و بخواهد نارنگی، سبزی یا هر چیز دیگری را بفروشد. در سه سوت، سر و کله مأموران شهرداری پیدا شده و با توپ و تشر بساط را جمع می کنند که خدای ناکرده سد معبر نشود! یک نفر خواست مغازه ای را همین حوالی اجاره کند. زود آمدند یقه اش را گرفتند که جواز کسبت را ببینیم.

آدم کور هم توی خیابان راه می رفت متوجه تابلوهای موسسات مالی اعتباری می شد. بعد آقایان با پررویی می گویند چشمتان هشت تا! چرا در موسسات فاقد مجوز سرمایه گذاری کردید!

به نظرم قوه قضاییه یک بار باید مردانگی نشان بدهد و مسئولان بانک مرکزی را به خاطر عدم انجام وظیفه در نظارت بر موسسات مالی، محاکمه نماید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">