اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

اعتراض یکی از فرزندان شهدا به شهردار بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹ ق.ظ

💢 یک سیب گندیده...


به برادر عزیزم، #مهندس_حجر_خداداد

انتصاب دوباره ات به سرپرستی شهرداری بابل، خبر خوشایندی برای من و همه دوستانی بود که مثل خودت دارای دغدغه هایی مشترک برای سرافرازی دارالمومنین، خدمت به مردم و حرکت در مسیر تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای عطیم الشأن هستند.

#شهرداری_بابل در حدود دو سال اخیر حواشی عجیب و ملال آوری داشت که خود بهتر از من بدان واقفی و در همین چند روزه نشان داده ای که عزمت را برای جبران همه کاهلی ها و فرصت سوزی ها و شیطنت ها جزم کرده ای.

در این میان آنچه مایه تحریک احساسات متدینین و جوانان انقلابی شهر و مواجهه مستقیم آنان با جریان حاکم بر شهرداری گردید مربوط میشود به عملکرد ناصواب و غیراصولی مدیریت فرهنگی شهرداری. 

فاصله برنامه ها و عملکرد این بخش از نهاد خدماتی شهر با مطالبات فرهنگی تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری بارها موجب رو در رویی و هشدارهای صریح دلسوزان انقلاب اسلامی و در نهایت مواجهه بی پرده با شخص شهردار سابق گردید.

جای تعجب است که جنابعالی بعد از تصدی منصب سرپرستی شهرداری، این دوست ناآگاه و ناتوان را همچنان در جایگاه اشتباهی که قرار گرفته محفوظ نگاه داشته و افسوس و تأسف جوانان جبهه فرهنگی مومن به انقلاب را برانگیخته ای.

جنجال اخیر پیرامون بنر هیئت های مذهبی در آستانه ماه محرم نیز شاهکار دیگری از همین مدیر ناتوان است که بی چون و چرا مجری اوامر عنصری پشت پرده و نامطلوب و البته ماجرا جو قرار گرفته است.

می دانم که منظور مرا از این اشارت موجز به خوبی درک کرده ای.

توصیه برادرانه و خیرخواهانه ام به شما دوست عزیز و پرافتخار آن است که از آسیبی که دوستان نادان به شهردار پر سر و صدای قبل وارد آوردند عبرت گرفته و علاج واقعه را قبل از وقوع آن چاره کنی.

یک سیب گندیده میتواند تمام محصولات باغ زحمات شما را نابود کند...

امیدوارم به زودی صدای سیلی محکم شما به جریان ضدفرهنگی حاکم بر مسند فرهنگی شورای شهر و شهرداری همچون تصویر زننده جفتک پرانی به اعلامیه عزای سیدالشهدا(ع) در شهر بپیچد.

عزیز باشی

برادر کوچک شما

محمدمهدی آقاجانی

#شطحیات

@aghajani_mahdi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">