اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

امامی برای همه روزهای هفته!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ق.ظ

دقایقی پیش با حجت الاسلام پوراکبر، امام جمعه انقلابی شهر تنکابن تماس گرفتم و به سهم خود بابت ادای شجاعانه فریضه نهی از منکر در مقابل وزیر فرهنگ و ارشاد (اسلامی) از ایشان تشکر نمودم.

پیشنهاد این استاد بزرگوار حوزه و جانباز سرافراز دفاع مقدس و نبرد با صهیونیسم به فعالان رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی این بود که تلاش کنند متن سخنان وی در جلسه مذکور را پیدا و منتشر نمایند که خدمتشان عرض کردم وزیری با این سطح سوابق کار در نهادهای امنیتی، هیچ وقت اجازه نشر محتوای آن جلسه را نخواهد داد تا بستر تک صدایی در گزارش های رسانه های وابسته به دولت، محفوظ بماند.

نکته دیگری که این عالم بسیجی مورد تأکید قرار داد لزوم بازخوانی منویات مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت پیشگیری از ایجاد فضای مختلط در سطوح مختلف جامعه بود که رسانه ها و فعالان فرهنگی جبهه دفاع از ارزش ها با این اقدام می توانند در راستای تبیین نگاه فقهی اسلام در خصوص علت مخالفت علما با کنسرت ها و حواشی مربوط به آن نقش بسزایی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر با همان روحیه استوار و مثال زدنی خود باز هم تأکید کرد که در راه بیان احکام الهی و تحقق منویات مقام معظم رهبری تا جان در بدن دارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

نظرات  (۱)

سلام روز بخیر
مطالب خوبی در وبلاگ قرار دادین.
موفق باشین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">