اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

یک هفته عزای عمومی اعلام کنید!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۵۰ ب.ظ

دیروز عصر در بعضی کانال های خبری مازندران مطلبی منتشر شد که بهت هر خواننده ای را بر می انگیخت. در این خبر ادعا شده بود کسانی به منظور درآمدزایی و تأمین منافع شخصی خود، در پیچ های خطرناک جاده چالوس، گازوئیل می ریزند تا رانندگان در این مسیر دچار سانحه شوند! در ادامه این خبر آمده بود که موضوع برای تشخیص میزان دخالت احتمالی صنوف مرتبط با تصادفات جاده ای در دست بررسی است.

امیدوارم این خبر دروغ باشد و تکذیب شود که البته هنوز این اتفاق نیفتاده است.

بهتر بود بر فرض صحت این مدعا، پیش از انتشار و ایجاد حساسیت عمومی، مقصرین این واقعه توسط نهادهای امنیتی مورد شناسایی قرار می گرفتند. انتشار این خبر علاوه بر ایجاد نگرانی در جامعه، باعث می شود عاملین این اقدام خباثت آلود برای مدتی جانب احتیاط را رعایت کرده و دست از کار ننگین خود بردارند؛ اما این احتمال که چنین جنایتی را در فرصت دیگر و یا در نقطه امن دیگر به اجرا در بیاورند دور از دسترس نیست.

بر فرض صحت این خبر، جا دارد در سراسر کشور، یک هفته عزای عمومی اعلام شود. مرگ شرف و انسانیت، دردآورترین مصیبت جامعه بشری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">