اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای مازندران به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان حرم

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ب.ظ

بسم رب الشهداء والصدیقین

من المومنین رجال صدقوا ماعاهدالله علیه ....

فضای دیار لاله گون مازندران، یکبار دیگر به رایحه شهادت آغشته شده است. خوشا به حال مردان دلیر بیشه حماسه و ایثار که نشان دادند نهضت عاشورایی حضرت اباعبدالله علیه السلام در گستره پهناور تاریخ، بی رهرو نمی ماند.

خون مطهر گلگون کفنان دیار علویان، سند افتخار منادیان فرهنگ ناب اسلام محمدی است که قطره قطره آن چراغ هدایت و رستگاری جامعه را روشن نگاه می دارد.

درود خدا بر شهدای مدافع حرم که دلبستگی های دنیا را در مصاف ناتمام با جبهه جهانی کفر و نفاق، در مسیر جلب رضایت معشوق، ذبح کردند و سبکبار و وارسته لبیک ندای هل من ناصر سپاه توحید را سر داده و در مسلخ عشق، جان و سر باختند.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای مازندرانی حوزه علمیه قم با تبریک و تسلیت عروج یاران صدیق مکتب اسلام و ضمن آرزوی علوّ درجات برای آن عزیزان، از کلیه دلسوزان و ارادتمندان راه شهدا انتظار دارد تا با تبیین ابعاد معنوی حیات طیبه این دلدادگان کوی ایثار و رشادت، مقام آنان را به درستی ارج نهاده و غبار غربت و مظلومیت را از چهره شهدای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی بزدایند.

ضمن تشکر از مسئولان فرهنگی استان بابت لغو جشنواره های شاد در این ایام، انتظار می رود نهادهای ذی ربط با نگاه جدی به این مفاخر بی ادعای عرصه حماسه و غیرت، رویکردی را اتخاذ نمایند که ثمره تربیتی آن پرورش جوانانی از تبار شهدای والامقام باشد.

بی شک استمرار تفکر عدالت طلبی و آزادی خواهی و استکبار ستیزی که ضامن بقای نظام اسلامی و حفظ امنیت و قوام جامعه دینی است در گرو ترویج و احیای فرهنگ غنی ایثار و شهادت خواهد بود.

والسلام علی من اتبع الهدی

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای مازندران در حوزه علمیه قم 19/02/1395

 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">