اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

پیوندتان مبارک!!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۵۸ ب.ظ

25 بهمن امسال را باید در تاریخ ثبت کرد. روز عجیبی بود. اتفاق عجیبی افتاد.

روزنامه قانون که از حاشیه امن وابستگی به بیت وزیر عدلیه برخوردار است سپاه را به داعش تشبیه کرد! همان روز به طور کاملاً اتفاقی روزنامه شرق در مقاله ای به امضای حجت الاسلام فاضل میبدی – که مطمئن باشید چند سال بعد ادعای مرجعیت فقهی جریان کم بضاعت اصلاحات را طرح خواهد کرد – حضور نمایشی و شبیه سازی شده سربازان متجاوز به اسارت درآمده آمریکایی در راهپیمایی 22 بهمن را تقبیح کرده و این نوع مانورها را در شرایطی که کشور در دوره پسابرجام و تعامل با آمریکا به سر می برد به نفع کشور ندانست! یعنی این برادر روحانی ابداً شناختی از معنای آیه واعدوا لهم مااستطعتم من قوة ندارد!

نکته اینجاست که درست در همان روز به طور کاملاً اتفاقی وزیر امور خارجه آمریکا خواستار آزادی سران فتنه از حصر گردید!

به نظر شما این سه خبر اصلاً نیازی به تحلیل و تفسیر دارند؟

فرض کنید اصل را بر صحت گذاشته و وقوع این سه خبر در یک روز را اتفاقی بدانیم.

از قدیم وقتی فردی به یکی می گفت من امروز به یادت بودم و از آن فرد هم می شنوید که: چه جالب! اتفاقاً من هم امروز به یاد تو بودم درباره شان این اصطلاح به کار می رفت: دل به دل راه دارد.

حالا بر فرض اتفاقی دانستن دل و قلوه ای که بین دولت مستکبر آمریکا و سربازان پیاده شان در ایران رد و بدل شد، دستکم باید این ضرب المثل را برای این اتفاق نامیمون بین آنها به کار برد که: عجب! دل به دل راه دارد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">