اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

برای ده سال آینده ایران، چه خوابی دیده اند؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ق.ظ


مدتی است رسانه های خارجی و گاه برخی سخندانان داخلی و خارجی حرفهایی می زنند که نشان از برنامه به اصطلاح ده ساله دشمن برای کوبیدن میخ بر پرونده انقلاب اسلامی دارد. دشمن به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی، قائم به فرد است و اگر این فرد در صحنه اداره امور نباشد، انقلاب اسلامی هم دیگر آن چیزی نیست که تا کنون بوده است. دشمن بیش از آن که درصدد حمله به ولایت فقیه باشد به دنبال تقابل با ولی فقیه است. آنها حتی توافقات اخیر خود با نمایندگان سیاسی ایران را بر مبنای دوره ای ده ساله تنظیم کرده اند.

خوابی که دشمن برای ایران اسلامی دیده در سخنان اخیر رهبر انقلاب در جمع پاسداران نیز بازتاب داشته است:

"اگرچنانچه ما بیدار باشیم، امید آنها ناامید خواهد شد. آنها منتظر نشسته‌اند که یک روزی ملّت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران خوابش ببرد؛ منتظر این هستند. وعده میدهند که ده سال بعد، ایران آن ایران نیست و دیگران هم که دیگر کاری نمیکنند! تصوّرشان این است. نباید گذاشت این فکر و این امید شیطانی در دل دشمن پا بگیرد؛ باید آن‌چنان پایه‌های انقلاب و فکر انقلابی در اینجا مستحکم باشد که مُردن و زنده بودن این و آن و زید و عمرو، تأثیری در حرکت انقلابی این کشور نگذارد؛ این وظیفه‌ی اساسی نخبگان سپاه و همه‌ی نخبگان انقلابی این کشور است."
اینکه دشمن همواره با برنامه عمل می کند، حرف تازه ای نیست. نکته این است که چرا دشمن به اینجا رسیده است که دیگران برای انقلاب و گفتمان ارزشی آن، آن گونه که باید کاری نمی کنند و این تنها شخص رهبری ایران است که یک تنه در مقابل برنامه های دشمن قد علم کرده است؟

پاسخ این سؤال بسیار روشن است. خواص ما به وظیفه خود عمل نمی کنند. خیلی ها بر خلاف ادعاهای دهان پرکنشان رهبری و به عبارت دیگر جبهه ارزش ها را تنها گذاشته اند. این ضعف، ربطی هم به جناح خاصی ندارد و به نوعی شامل همه جریان های سیاسی کشور می شود. کار به جایی رسیده است که دشمن در مقابل خود تنها یک سیبل را می بیند و این موضوع باعث امیدواری او به ده سال آینده ایران شده است.

دشمن با ایران مشکلی ندارد. دشمن با اسلام مدل مالزی و ترکیه و عربستان هم مشکلی ندارد. این تنها قرائت انقلابی اسلام بوده که در این چهار دهه، بنیان های حاکمیت طاغوت جهانی را به لرزه درآورده است. حالا دشمن بر اثر ضعف و انفعال و خودباختگی برخی از خواص، به آینده ایده آل خود در ایران امیدوار شده است.

البته اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که در اوایل پیروزی انقلاب هم دشمن گمان می کرد، با نبود خمینی، راه و منش او هم فراموش شده و انقلاب به سراشیب سقوط و انزوا خواهد غلطید. رهبری داهیانه و متفکرانه آیت الله خامنه ای، رؤیای شوم دشمنان را به بطلان کشانید و نشان داد که راه امام و شهدا محو ناشدنی است. انشاءالله که آینده این نظام هم به حرمت خون شهدا، مورد تضمین حضرت ولی عصر (عج) قرار خواهد داشت. البته این باور نباید باعث دلخوشی و بی خیالی دلسوزان انقلاب بشود که گفته اند: ان الله لایغیر مابقوم حتی یغیروا مابانفسهم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">