اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

یک تشکر از سه نفر

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ


بعد از نامه ای که در آخرین پست وبلاگ خطاب به حجت الاسلام رئیسی دادستان ویژه روحانیت منتشر نمودم حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی، نماینده انقلابی مردم تهران در مجلس، بی آن که تقاضایی از ایشان مطرح کرده باشم اقداماتی را جهت پیگیری این موضوع انجام دادند که جای تقدیر و تشکر دارد. خوب است از این فرصت استفاده کرده و از ایشان برای حضور در سلسله نشست های بصیرت که یکشنبه های هر هفته در مسجد ولایت بابل برگزار می شود مجدداً دعوت بعمل آورم.

مسئول حوزه ریاست دادستان ویژه روحانیت کشور و مشاور محترم حجت الاسلام رئیسی نیز امروز عصر با من تماس گرفت و پیگیر ماجرا شد.

از بیت مقام معظم رهبری هم بابت ورود به این مسئله و پیگیری نامه منتشر شده در وبلاگ بسیار سپاسگذارم.

چه این پیگیری ها به ثمر برسد و چه نرسد این نعمت و دستاورد انقلاب اسلامی را باید قدر دانست. برجستگی و برتری نظام ولایی نسبت به اندیشه حاکم بر نظام بروکراتیک غرب، همین سعه صدر و ارتباط بین مردم و مسئولان است. این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است که بسیاری از مسئولان، خود را برخاسته از مردم دانسته و به دور از تکبر و خودمحوری، پای درد دل آنان می نشینند. نه حجت الاسلام رسایی نماینده بابل یا مازندران است که مثلاً از باب ارتباط با حوزه انتخابیه خود احساس تکلیفی کرده و پیگیر مشکل من شده باشد و نه آن مقام عالی دادستانی، وظیفه ای داشت که مثلاً اگر به این نامه بی اعتنا می شد مورد شماتت کسی قرار بگیرد.

در ماجرای پرونده وبلاگ من، دادیار ویژه روحانیت ساری گفت که در نهایت (بر فرض اثبات حقانیت شاکی که عضو رد صلاحیت شده شورای اسلامی یکی از شهرهاست) به مبلغ صد هزار تومان محکوم خواهم شد. این موضوع برایم مهم نیست. ورای این مسئله، آن چه که برایم اهمیت دارد اعمال ماده 54 است که انشالله مشکل ایجاد شده، مرتفع خواهد شد.

حالا خوب است از این فرصت هم استفاده کرده و درخواست آزادی حجت الاسلام جهانشاهی را دوباره مطرح کنم. پیش از این در مطلبی که در اسفند گذشته منتشر کردم تأکید نمودم که اینجانب و بسیاری از طلاب و حتی بازاریان عدالت خواه در قم، به دلایلی که در آن مقاله منتشر شد، موافق ورود به ماجرای پرونده آیت الله نکونام لااقل با این روش نبوده و نیستیم. البته حجت الاسلام جهانشاهی تأکید دارد که حضور مستقیم و فیزیکی در اجتماع چندنفره طلاب فیضیه نداشته است. به هر روی اعتقاد حقیر و دیگر دوستان عدالتخواه این است که دو ماه بازداشت حجت الاسلام جهانشاهی با توجه به تعلق صادقانه ایشان به انقلاب و ولایت، کفایت کرده و استمرار آن به صلاح نیست.

تکمله: وسط این همه تشکر و سپاس و تقدیر، بی انصافی است که لطف خدا و عنایت اهل بیت علیهم السلام نادیده گرفته شود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">