اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

تشکر از نماینده مردم بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ب.ظ


همان طور که چندباری در این وبلاگ از حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس انتقاد نمودم؛ حق و جوانمردی حکم می کند از کار نیک ایشان نیز تقدیر کنم.

با خبر شدم این نماینده محترم مجلس به تازگی از مجموعه مستقل آثار و اسناد شهدا در منزل آسید اسماعیل سیدحسین پور – از فرزندان شهید شهرستان بابل – بازدید به عمل آورده و او را مورد تفقد قرار داده است.

سید اسماعیل سیدحسین پور سال هاست که در حرکتی خودجوش و با هزینه شخصی به جمع آوری اسناد مربوط به شهدای مازندارن پرداخته و در این خصوص توفیق یافته تا بیش از بسیاری از نهادهای متولی امور فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت کار و خدمت نماید. او هیمنک بیش از یک میلیون سند اعم از فیلم، عکس، صوت، دستنوشته و ... از شهدای سرافراز استان مازندران را در آرشیو خانگی خود جمع آوری کرده است.

حسین نیازآذری که او نیز از خانواده های معزز شهداست، در بازدید از این مجموعه نفیس، ضمن تفقد و تجلیل از زحمات این بسیجی بی ادعا و فعال در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، آمادگی خود را برای مساعدت در تأمین اقلام فرهنگی و رسانه ای مورد نیاز برای هر چه غنی تر شدن این مجموعه نفیس اعلام نموده است.

اشک آتش بر خود لازم می داند نگاه ارزشمند نماینده بابل را به جایگاه فرهنگ دفاع مقدس و ضرورت حفظ گنیجینه آثار به جا مانده از سال های حماسه و ایثار قدر بداند.

انشاءالله با حمایت نمایندگان و مسئولان شهری و استانی در آینده ای نه چندان دور شاهد تأسیس موزه دفاع مقدس شهرستان بابل باشیم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">