اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

یک چهره افراطی دیگر، مدیر دانشگاهی در بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ب.ظ


" بیا! سایه شوم جنگ که در صد سال اخیر به خاطر افراط یا بی عملی صاحبان قدرت چندین بار بر ملت ما تحمیل شده است این بار تکرار نگردد " !!

متنی که خواندید بندی از نامه تعدادی از فتنه گران و زندانیان سیاسی استان مازندران خطاب به سید محمد خاتمی بود که در سال 92 و در آستانه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری برای دعوت از این عنصر شاخص فتنه در سایت ضدانقلابی جرس منتشر شد.

همان طور که مشاهده کردید این جماعت خودباخته که ملجأ و پناهگاه خود را در دامان دشمنان ملت جستجو می کنند حتی دفاع مقدس و اجتناب ناپذیر ملت مظلوم ایران اسلامی را که با چنگ و دندان در مقابل صف جهانی مستکبران حامی حزب بعث صورت گرفته بود، نتیجه افراط! و سوء مدیریت مسئولان نظام مقدس اسلامی می شمارند؛ در حالی که دوست و دشمن می داند آغاز تهاجم همه جانبه ارتش بعث، یک برنامه حساب شده برای از بین بردن حکومت اسلامی و تجزیه ایران عزیز بود که با درایت هوشمندانه و مقتدرانه حضرت امام خمینی (ره) نه تنها راه به جایی نبرد بلکه باعث وحدت و خیزش عمومی امت آخرالزمانی رسول الله (ص) شد و به تعبیر آن پیر سفر کرده، ابهت پوشالی شرق و غرب را در هم شکست و هر روز آن به نعمتی برای انقلاب تبدیل گردید.

جماعت فتنه گر خوب می داند که ریشه شکست آنان از ملت در سال 88 و پس از آن، عمق اعتقادی جامعه نسبت به ارزش های ایثار و شهادت و برآمده از فرهنگی است که یادگار سال های خون و رشادت بوده است. از این رو تلاش آنان بر این امر استوار شد که اساس گنجینه فرهنگی دفاع مقدس را به تیر زهرآگین قهر و خدعه خویش نشانه روند.

در این نامه سرشار از سیاه نمایی و خودباختگی مطالب دیگری نیز به چشم می خورد که تشت رسوایی اذناب فتنه را به صدا در می آورد.

یکی از کسانی که پای این نامه سیاه و مورد تأیید رسانه های ضدانقلاب را امضا نموده اصغر بزرگی از فعالان بابلی جریان به اصطلاح اصلاح طلب می باشد.

اصغر بزرگی که این روزها به لطف سهم طلبی عناصر فتنه از دولت یازدهم توانسته بر مسند ریاست دانشکده فنی امام صادق علیه السلام شهرستان بابل تکیه بزند در سندی که با امضای خود خطاب به خاتمی، منتشر ساخت وابستگی عمیق خویش به جریان فتنه را آشکار نموده است:

" بیا تا مسیر آزادی زندانیان سیاسی و رفع حصر ناعادلانه بزرگ مردان ایران موسوی و کروبی و شیرزن تاریخ ایران خانم رهنورد برداشته شود.
بیا تا روزهای رنج، تلخ، بغض، زندان و غربت از وطن بسیاری از نخبگان پاک دل ایرانی پایان یابد. "

البته حضرات فتنه گر در نامه کذایی خود به زعم خویش بر سر انقلاب و نظام منت نهادند و گفتند:

"هرچند جفاهای بسیاری بر ما روا شد اما بغض زندان و سلول های انفرادی را در سینه خود پنهان و از مسائل شخصی می گذریم تا منافع ملی ایران تامین گردد."

به رغم تأکیدات مکرر رهبر انقلاب و دیگر دلسوزان نظام مبنی بر ضرورت فاصله گیری دولت یازدهم از جریان های برانداز، به نظر می رسد دولت محترم در قراردادی نانوشته تعهد داده است که برخی دانشگاه ها را به محل جولان عناصر خودباخته تبدیل نماید.

چندی پیش نیز مدیر دیگری در یکی از دانشگاه های بابل منصوب شد که در سال 88 در جمع فتنه گران استان با جملاتی تحریک آمیز از آنان خواسته بود تا مانند جوانان با غیرت بسیجی که پای آرمان هایشان جانبازی می کنند، آماده خون دادن در راه آمال دل فاسد فتنه گران باشند!

میدان دادن به عناصر افراطی در مراکز حساس قطعاً با رویکرد اعتدال و ایجاد آرامش در جامعه منافات دارد.

درباره مواضع سیاسی اصغر بزرگی در 18 تیر 78 نیز مستنداتی وجود دارد که در وقت مقتضی انتشار خواهد یافت.

به نظر می رسد چنان چه مسئولان شهری و استانی از حساسیت های مورد تأکید رهبری معظم درباره خط قرمز بودن جریان فتنه غفلت بورزند عواقبی جبران ناشدنی در انتظار محافل علمی و فضای سیاسی و اجتماعی استان خواهد بود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">