اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

نامه سرگشاده به مسئول بسیج جامعه پزشکی بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۷ ب.ظ


جمعی از طلاب و مبلّغین شهرستان بابل که در ماه مبارک رمضان در سفرهای تبلیغی و جهادی به مناطق محروم و دورافتاده این شهرستان اعزام شده بودند نامه سرگشاده ای را خطاب به دکتر اسدی، مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان بابل نوشته اند که متن آن در اختیار وبلاگ اشک آتش قرار گرفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بسیجی و رزمنده جبهه جنگ نرم، جناب دکتر مسعود اسدی باسلام

یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی که باعث اتحاد و حمایت همه آحاد مردم در سراسر کشور گردید برقراری عدالت در تمام سطوح اجتماعی و رسیدگی به وضع رفاهی، خدماتی و درمانی همه مردم به خصوص در مناطق دور دست و محروم بوده است.

در این مسیر مقدس و در طول عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی، اقدامات مؤثر و شایانی صورت گرفته که برای ناظران منصف، قابل تحسین و تقدیر می باشد. جامعه پزشکی کشور نیز همپای همه اقشار در تمام فراز و نشیب های انقلاب از دفاع مقدس گرفته تا حضور در مناطق محروم و خدمت به مستضعفان و پابرهنگان، نقشی پررنگ در این جهاد بزرگ دارا بوده است.

شخص وزیر محترم بهداشت، جناب دکتر قاضی زاده هاشمی که از همرزمان شهید سید حسین علم الهدی بوده یکی از مصادیق جهادگران بی ادعای جامعه پزشکی در عرصه خدمت رسانی به مستضعفین نیز محسوب می شود.

شما خود بهتر می دانید که توجه به قشر ضعیف جامعه هنوز به نقطه مطلوب نرسیده و هر چه در این راه تلاش بیشتری صورت بگیرد علاوه بر اجر اخروی، دلبستگی مضاعف پابرهنگان و مدافعان راستین انقلاب را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه خواهد داشت.

استان مازندران نیز مانند همه مناطق کشور دارای روستاها و نقاط محروم بسیاری است. تا کنون هر مسئول عالی رتبه ای که به این استان لاله خیز سفر کرده به نوعی به این مسأله اذعان داشته که فقر و محرومیت این استان در سایه سرسبزی و طراوت این دیار از نگاه ها مخفی مانده است. مرحوم نیما یوشیج نیز در کتاب سفرنامه بارفروش مضمونی مشابه را به کار برده که به رغم همه نعمات و برکاتی که در شهرستان بابل وجود دارد فقر و تنگدستی را می توان زیر لگن های سبزی فروشان بازارچه های شهر جستجو کرد.

دوستان طلبه شما و مبلّغان رسالت حق در ایام پر فیض ماه مبارک رمضان، سفرهایی تبلیغی به نقاط دور دست و روستاهای محروم این شهرستان داشتند که یکی از نیازهای ضروری مردم متدین این مناطق را سرکشی تیم های تخصصی پزشکی و معاینه رایگان اهالی دانسته اند.

اقدام برای چنین خدمت بزرگی نه در توان و انگیزه نهادهای دولتی و نگرش های سازمانی که تنها به عزمی جهادی و بسیجی نیاز دارد. توفیق حضرتعالی به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکی بابل در اجرای برنامه بسیار مفیدی که در سی شب ماه مبارک رمضان گذشته با معاینه رایگان مردم در سی محله و مسجد این شهرستان انجام دادید بی تردید حرکتی ارزشمند و مأجور خواهد بود که در پرونده روشن اعمالتان، هر شب ماه ضیافت الله را شب قدر شما و همکاران بسیجی تان ثبت خواهد کرد.

ضمن قدرشناسی از زحمات مخلصانه و مجاهدانه شما و همکاران بزرگوار و بی ادعایتان از حضرتعالی که سابقه ای درخشان در محافل بسیجی و انقلابی داشته و چه در زمان مسئولیت بسیج دانشجویی علوم پزشکی و چه در این سالهای ریاست هسته گزینش این دانشگاه، همواره مدافع مستحکم حریم ارزش ها و خار چشم فتنه گران و نامحرمان انقلاب بوده اید انتظار می رود در مناسبت های دیگری مانند هفته دفاع مقدس، بسیج و ... نیز نسبت به استمرار فعالیت های جهادگرانه و توسعه آن به همه نقاط محروم شهرستان اهتمام ویژه ای نشان دهید. انشاءالله مزد خدمت بی شائبه نسبت به بندگان خدا، همنشینی بر خوان کرم آل الله و همجواری و همنفسی با شهدای مکتب عشق و ایمان و جهاد خواهد بود. والسلام علی عبادالله الصالحین

جمعی از طلاب و مبلّغان حوزه های علمیه

6/6/ 1393

رونوشت به:

وزیر محترم بهداشت و درمان

فرمانده محترم سپاه کربلا

ریاست دانشگاه های علوم پزشکی بابل و استان

پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بابل

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

سلام عزیزه دلم
من دریا دل هستم وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سربزنی عضو شی منتظر حضور گرمت هستم فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ منتظرت هستم
http://facecamp.ir لطفا فیس کمپ لینک کن
اینم لینک دعوت نامه شخصی عضویت سریع
http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359
لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir
ثبت در وزارت ارشاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">