اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

روز ملی آزادگان جنگ نرم!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۵ ب.ظ


اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

با سلام احتراماً به استحضار می رساند:

همان طور که واقف هستید در 21 اسفند ماه سال گذشته، نزدیک به سی تن از یاران صدیق انقلاب و رهبری و طلاب جوان بسیجی که قصد داشتند طبق روال هشت سال گذشته، در اعتراض به عدم برخورد با دانه درشت های مفاسد اقتصادی و جلب توجه نسبت به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم عدالتخواهی و امر به معروف و نهی از منکر نسبت به مسئولان، همزمان با شهادت مدافع صدیق حریم ولایت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از حرم حضرت معصومه تا مسجد جمکران را پیاده روی کنند، در اقدامی عجیب و بی سابقه با دستور دادگاه ویژه روحانیت، توسط عوامل انتظامی دستگیر گردیده و با وضعی اسف بار راهی زندان شدند.

در این بین تعدادی از روحانیون شجاع که سر سازش با باندهای مافیایی قدرت و ثروت را نداشته اند به بند ویژه اوباش منتقل شده و رفتارهایی قرون وسطایی را شاهد بودند که زبان از بیان آن شرم دارد.

آن چه سبب نگارش این نامه شد صبر و استقامت مثال زدنی این طلاب و روحانیون بسیجی در دفاع از مبانی توحیدی انقلاب اسلامی است که به رغم همه توهین ها و فشارهای روحی و آزارهای جسمی که به منظور درهم شکستن قدرت و انگیزه معنوی سربازان راستین انقلاب و منزوی ساختن آنان صورت گرفت ذرّه ای تردید در ادامه این مسیر دشوار اما مقدس را در دلهای پاک آنان ایجاد ننمود و سرانجام با پایمردی رزمندگان خط مقدم جبهه شرف و عزّت و دین محوری، منجر به آزادی بدون محاکمه این روحانیون با غیرت گردید. از این رو به منظور ثبت واقعه تلخ و سیاه بازداشت طلاب انقلابی و ضرورت ترویج روحیه جهادی و الگودهی به نسل جوان مبارز و مدافع انقلاب از استحکام اعتقادی سربازان مخلص ولایت در حوزه علمیه پیشنهاد می شود روز 21 اسفند هر سال با عنوان روز ملی آزادگان جنگ نرم نامگذاری شود.

با تشکر. جمعی از طلاب و روحانیون عدالتخواه حوزه علمیه قم

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • داریوش عزیزی
  • به ماهم سر بزنید خوش حال میشیم:
    http://emonokte.blog.ir/
    موفق باشی
    یا حق...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">