اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

نقشه راه!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۰ ب.ظ


از این دست آدم ها نبود که راه بیفتد برود پیش استادی و بگوید لطفاً مرا نصیحت کن! بعد عمری هم ببیند نصیحت جمع کردن برایش به یک عادت تبدیل شده و انگیزه ای برای آن که به شنیده هایش عمل کند، ندارد.

حاج آقا ایازی را استاد کاملی می دانست. استاد را همیشه زیر نظر داشت. بی آن که بپرسد، بایدها و نبایدها را از رفتار ایشان می آموخت و به کار می بست. معتقد بود مهم نیست آدم چقدر می داند، مهم این است که انسان چه میزان به دانسته هایش عمل می کند.

طلبه شهید محمدزمان ولی پور

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

سلام.
چه وبلاگ خوبی دارید. واقعا لذت بردم.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنی.
من یه نسخه پیچم. یعنی تو داروخونه کار میکنم. توی وبلاگم اتفاقات جالبی که تو داروخونه برام اتفاق میوفته رو یادداشت میکنم. منتظر حضور گرمتون هستم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">