اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

به کجا چنین شتابان؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۴ ق.ظ


می گویند خلبان ناجوانمردی که بر سر مردم هیروشیما بمب اتم ریخت فردی خوش برخورد بود و به مردم احترام می گذاشت و به گرمی سلام و علیک می کرد!

ژنرال های خون آشام آمریکا که جنایات بی مثالی را در ویتنام رقم زدند موقع چیدن شاخه های گل تنیده بر نرده های حیاط خانه شان برای عابران دست تکان می دادند و لبخند می زدند و آرزوی موفقیت می کردند.

شما درباره رفتار ژنرال ها و آن خلبان آمریکایی چه قضاوتی می کنید؟

اگر وارد دربار یزید شوید و او به شما احترام کند آیا نظرتان درباره او عوض خواهد شد؟

حالا سعی کنید تعداد جنایات و خباثت های  رئیس جمهور آمریکا را بشمارید: دخالت در قتل عام مردم فلسطین و سوریه، ترور دانشمندان هسته ای ایران، اعمال تحریم های ناجوانمردانه به ملت ایران حتی در زمینه دارو و درمان، فجایع بی شمار و غیرانسانی در کشورهای اسلامی مانند عراق و افغانستان و پاکستان، تحقیر و تهدید مکرر مردم ایران، و... بعد یک تماس تلفنی با او گرفته اید و در کمال تعجب! دیده اید او به شما فحش نداده است!! آن وقت بدون نام بردن سوابق سیاه دولت آمریکا، رئیس جمهور این کشور را در مقابل رسانه های بین اللملی در یک کلمه مورد تمجید قرا می دهید: اوباما انسان مودبی است؟!!

خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند. بعضی وقت ها کت و شلواری ها از روحانیون، ایمان مستحکمتری دارند. این یک نمونه اش.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">