اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

کم کاری مسوولان سیمرغ در حق شهدای گمنام

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۵۲ ق.ظ

3rq6_e1d7acd7-b191-47dd-a4d9-d18bddba09d3.jpg

 

سه سال است که شهدای گمنام را در پارک مقابل فرمانداری سیمرغ (کیاکلا مازندران) به خاک سپرده و تکمیل سازه یادمان آن را به حال خود رها نموده اند. در حالی که شب ها حتی یک چراغ هم در این محدوده روشن نیست بستر مناسبی برای تجمع اوباش فراهم شده است.

مسوولان شهرستان سیمرغ اگر نمی توانند برای حفظ حرمت شهدا کاری کنند لااقل زمینه هتک حرمت آنها را از بین ببرند. اگر کسی گمان کرده که شهدای گمنام کس و کاری ندارند و لزومی ندارد قدمی برای آنها برداشته شود از یاد نبرند که همه مردم ایران و آزادی خواهان جهان وامدار همین استخوان های از هم گسیخته و بدن های تکه تکه شده هستند و آه خانواده های شهدا دامان مسوولانی که در ادای دین به ساحت فرزندان غیور و بی نام و نشان این مرز و بوم قصور داشته اند را خواهد گرفت و غریب نوازی های ناجوانمردانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

مدیران شهری که به نام و یاد و نفس و قدم های شهید احمد کشوری افتخار می کند باید در عمل نیز در تراز اندیشه و باورهای این شهید و همه شهدای بزرگوار قرار داشته باشند.

j1ih_dd79c1f2-2eb3-4128-b61f-17f7ff2358e3.jpg

 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">