اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

قرار بود مبدا تحول و اصلاح باشید!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


♦️اخبار مربوط به تلاش برای بازگشت استادی هتاک و ناآشنا با موازین دین که با شکایت تعدادی از دانشجویان متدین از دانشگاه اخراج شده بود، و عقب نشینی و ضعف بعضی مسئولین در این خصوص نگران کننده و غیر قابل پذیرش است.


🔹فایل کامل صوتی کلاس درس خانم حوریه دهقان شاد به مثابه مستندی دال بر زیر سوال بردن و تمسخر و تحقیر آموزه های دین و احکام شرع نشان از نگرش سطحی این مدرس دانشگاه در مقوله تحقیق و پژوهش و نیز پیشداوری و تأثر او در القای باورهای متناقض فرهنگ غرب و نگرش های فمینیستی دارد.


🔹حضور دوباره استادی که خاستگاه فکری او اندیشه لیبرالی غرب بوده و کمترین زحمتی برای تحقیق پیرامون شبهات کژاندیشان نسبت به آیات قرآن به خود نداده است و همواره با رفتار مغرضانه و تحقیرآمیز و انگ زدن نسبت به دانشجویان راسخ بر مواضع انقلابی، خواهان حذف فیزیکی تفکر مقابل از عرصه دانشگاه بوده، در واقع منافی جایگاه علمی دانشگاهی است که قرار بود مبدأ تحول و اصلاح جامعه قرار بگیرد.


🔹عجیب است که به رغم اعتراض مکرر دانشجویان متعهد و بسیجی و خانواده های ایثارگر نسبت به لغو حکم تعلیق این مدرس معاند دانشگاه، مسئولان ذی ربط به جای توجه به اسناد و ادله و بی توجه به مسئولیت خود در حفظ کیان علمی و اسلامی دانشگاه آزاد مرکز، با نگاهی منفعلانه نسبت به زد و بندهای جناحی و هیاهوی تبلیغاتی عناصر هوچی گر و همفکر و یا بی خبر از اصل داستان، از تعهدات ایمانی و شغلی خویش نسبت به آرمان های دینی و انقلابی شانه خالی نموده و عرصه را به مدعیان لاابالیگری و خودباختگی تقدیم می نمایند.


🔹عجیب است جناب آقای دکتر ولایتی که خود از نزدیک با مجاهدت خالصانه جوانان رشید این مرز و بوم در مبارزه با رژیم ستمشاهی و نبرد با جبهه نفاق و کفر و الحاد آشنا بوده، در مقابل وهن ارزش های دینی و پشت پا زدن به خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی سکوت پیشه نماید.


🔹ما جمعی از طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قم ضمن تقبیح سیاست های خنثی و منفعلانه برخی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی تهران، مخالفت خود را با بازگشت این استاد ناآشنا با دین و شبهه افکن که نتیجه آن چیزی جز تربیت نسلی لاابالی نخواهد بود، اعلام نموده و تا حصول نتیجه متقن، پیگیری این موضوع را از همه مجاری قانونی و رسانه ای، رسالت انقلابی خویش می دانیم.


والسلام علی من اتبع الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">