اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

سردار هادیانفر

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲، ۰۶:۱۵ ب.ظ

این خبر هم لابه لای اخبار کشور گم شد. رییس پلیس راهور کشور دیروز تغییر کرد. حالا عزل شد، بازنشست شد یا یک جابجایی معمول سازمانی بود الله اعلم.

می دانید، راستش بارها دیده ام بچه های عدالتخواه هم وقتی به جایی می رسند حساب کار دستشان می آید که اگر میخواهند این روند رشد اداری را ادامه دهند لازمه اش سکوت و سازگاری با محیط پیرامون و همداستان شدن با سایر مدیران است.

سردار هادیان‌فر: ۳۴۲ میلیون تردد تا به امروز به ثبت رسیده است/ قوانین  ترافیکی بازدارنده نیست

 

سردار سید کمال هادیانفر اما با اینکه شغلی انتظامی دارد و باید فرمانبردار باشد انسانی حرّ و با انصاف و رک و شجاع است و از این بابت حق بزرگی بر گرده جریان عدالتخواهی دارد. او و سازمان تابعه اش بارها به طور مستقیم و صریح و مستند، صنعت خودروسازی کشور را به چالش کشیده و تنها مجموعه ای بودند که مافیای خودروی کشور را وادار به واکنش و پاسخگویی نمودند. می دانید که از مقام معظم رهبری تا رییس جمهورهای مختلف و وزرا و نمایندگان مجلس و ... منتقد صنعت خودرو سازی کشور هستند. این موضوع به عامل مشترک و وحدت بخش بین ملت و دولت تبدیل شده است!! اما هیچ گاه کسی زورش به خودروسازها نرسید و نتوانست آنها را مجاب به پاسخگویی کند.

تعبیر از بعضی محصولات خودرویی به عنوان ارابه مرگ و ارائه آمارهای مختلف از خسارات ناشی از غیراستاندارد بودن لوازم خودروهای چینی به ظاهر تولید ملی و در نهایت ارائه مستنداتی در این خصوص که اگر کل صنعت خودروسازی کشور تعطیل شده و خودروی استاندار وارد شود با صرفه جویی حاصل از کاهش تصادفات و کنترل وضعیت آلودگی هوا و حفظ جان مردمی که بر اثر تصادف یا آلودگی جان می بازند و تعدادشان در سطح کشتار جنگی است میتوان تمام کارگران بیکار شده کارخانه های خودروسازی را حقوق داد و تأمین نمود.

دوره مدیریت شجاعانه سردار هادیانفر و دوستان و یارانش دوره ای طلایی از مدیریت شجاعانه در دفاع از حقوق مردم بود که وظیفه قدردانی از آن را داریم.

برای این سردار عزیز آرزوی توفیق روزافزون دارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">