اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

رساترین بانگ آزادی

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ

رد صلاحیت حمید رسایی در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، فقط یک خیر به همراه داشت و آن هم چیزی نیست جز اثبات استقلال و عدم وابستگی این روحانی آر پی چی زن جنگ نرم.

تجربه سال ها حضور در عرصه سیاست و آشنایی نسبی با بازی های سیاسی اهالی قدرت، می گوید اگر رسایی زیر علم هر یک از جناح ها و یا دستجات سیاسی سینه می زد امروز قربانی معامله مسندنشینان نمی گردید.

حال و روز این روزهای کشورمان شبیه حال و روز سالهای نخستین پس از پذیرش قطعنامه است. دوباره تفکر حزب الله غریب و تنهاست. دوباره گرد مظلومیت بر اندیشه اسلام انقلابی نشانده اند. حال و روز ما تکرار همان وضعی است که شرح آن بر قلم سید مرتضی آوینی این گونه جاری شد: در این کشور همه آزادند، همه به غیر از حزب اللهی ها.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • میثم یوسفی
  • من انقلابی ام ... اما اعتقاد دارم اقدام شورای نگهبان در عدم احراز صلاحیت حمید رسایی درست بود

    روی کره زمین کلیک کن!
    خوشحال میشم وبم رو دنبال کنید ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">