اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

خودتی برادر!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۲۲ ق.ظ

photo_2023-12-11_08-40-41_5fe.jpg

 

اواخر تیرماه بود فیلمی مشمئزکننده از روابط غیراخلاقی مدیرکل وقت یکی از ادارات گیلان در فضای مجازی منتشر شد. دیروز نوزدهم آذر، قوه قضاییه اعلام کرد که طرف را دستگیر کرده!

حمید رسایی به این خبر واکنش نشان داد و آن را پوششی برای انحراف افکار عموم از بازگشت عضو برجسته باند فاسد طبری به کشور دانست.

مصطفی نیازآذری، آقازاده کیومرث نیاز مدیر کل اسبق اداره اطلاعات استان مازندران متهم ردیف پنجم پرونده طبری بود که از کشور گریخت و به کانادا رفت. چند روزی میشود که این متهم فراری به کشور بازگشته و آزادانه در حال تردد و انتشار تصاویر شخصی و مصاحبه با رسانه های سفارشی نویس و قلم فروش به منظور بازسازی چهره خود است. قوه قضاییه به رغم اعتراض گسترده افکار عمومی به این اتفاق واکنشی نشان نداده و همچنان سکوت کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">