اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

ترک عادت موجب ...!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ب.ظ

یک وقت هایی آدم برای تصمیم گیری در بد شرایطی معطل می ماند.

از وقتی که بلاگفا به ادعای خود دچار نقص فنی شده، مانده ام این وبلاگ خود را که مدت ها پیش در فضای ایرانی "بیان" تشکیل داده ام رو کنم یا نه؟

شکر خدا فکر چنین روزهایی را کرده بودم و اگر همه حافظه بلاگفا هم آسیب ببیند مطالب وبلاگ من اینجا محفوظ می ماند. سختی کار فقط شناساندن آدرس جدید وبلاگ به مخاطبان دوست داشتنی اشک آتش است.

این روزها بدجوری احساس خفگی دارم؛ نه فقط از بابت ننوشتن، اوضاع داخلی و مسایل بین المللی در یکی از حساس ترین شرایط تاریخی به سر می برد. می ترسم سکوت کنم و در انتظار راه اندازی مجدد بلاگفا دست به قلم نبرم و در آینده خود را شماتت کنم که چرا در چنین شرایط دشواری، امت مظلوم اسلام و فدائیان بی ادعای انقلاب اسلامی را تنها گذاشته ام. انشالله به حول و قوه الهی اشک آتش در فضای جدید به ادامه کار خواهد پرداخت. اگر بلاگفا راه افتاد هر دو وبلاگ با یک مطلب مشترک، به روز خواهند شد. 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">