اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

تبریک به یک روحانی!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ق.ظ

شواهد موجود نشان می دهد حسن روحانی رأی بالایی را به دست آورده است. من به نوبه خود به ایشان تبریک می گویم.

فراموش نکنیم حسن روحانی در وابستگی به نظام و تبعیت از ولایت فقیه، مهر تأیید شورای محترم نگهبان را به دست آورده است.

باتوجه به هزینه های برخی نامزدها که در سال های اخیر با راه اندازی ده ها سایت و نشریه تنها رمز پیروزی خود را سیاه نمایی از فعالیت های دولت می دانستند باید اذعان کرد که روحانی به نسبت آنها از رأی حلال تری برخوردار است.

گویا روحانی و قالیباف با فاصله ای زیاد به دور دوم راه پیدا خواهند کرد. عده ای معتقدند برد نهایی با قالیباف است. علت آن را هم تجمیع آرای اصولگرایان می دانند. نکته مهم، غفلت این افراد از آرای سفید و نیز کسانی است که با قهر و تلخی از انتخابات فاصله گرفته و در ان شرکت نکرده اند. این افراد قطعا پشت روحانی جمع خواهند شد. بعضی از آرای ولایتی نیز مربوط به سبد هاشمی رفسنجانی است.

من برای حسن روحانی آرزوی توفیق دارم. انشالله که حفظ آبروی روحانیت را در امور خود سرلوحه قرار خواهد داد.

اصولگراها هم بهتر است چهارسالی را در کما بگذرانند و هر روز این جمله تاریخی مغز متفکر راست سنتی، جناب جوادخان لاریجانی در سال 88 را مشق شبشان قرار دهند که " اصولگراها چاره ای جز حمایت از احمدی نژاد ندارند. "

رأی روحانی تلنگری هم برای مهندسین انتخابات خواهد بود که بیخود و بی جهت میلیاردها تومان بودجه مقابله با جنگ نرم را خرج تخریب فرزند ملت کرده بودند.

یک تبریک ویژه هم باید به اکبر هاشمی رفسنجانی گفت. او با به میدان فرستادن ولایتی و روحانی توانست صحنه را طوری طراحی کند که منجر به شکست اصولگراها بشود. موفقیت دیگر هاشمی نیز در بزرگ نمایی خطری فرضی با عنوان جریان انحرافی و جابه جایی بین اصل و فرع مسائل کشور بود. این توفیق به اندازه ای بود که برادران خودعمارپندار و بصیرت زده ما را هم وارد زمین بازی کرد آنهم به نفع هاشمی.

احمدی نژاد ضعف ها و قوت هایی داشت. انشالله از او خواهیم آموخت که مملکت را نمی شود با رودربایستی اداره کرد. انشالله خواهیم آموخت که می شود مستقل بود و بی اتکا به باندهای قدرت و ثروت به مردم خدمت کرد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

سلام همشهری .اجازه میدید شمارو لینک کنم؟

خیلی دوست دارم از راهنمایی هاتون برای وبلاگ نویسی استفاده کنم

اگه راهنمایی کنید خوشحال می شم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">