اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

ایران آمریکایی!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۵۶ ق.ظ


روزنامه ایران وابسته به دولت جمهوری اسلامی، تیتر اصلی صفحه نخست خود را به تمدید مهلت تعلیق ایران از لیست سیاه مالی دشمن اختصاص داده است.

کشورهای غربی از بدو تأسیس نظام جمهوری اسلامی، هیچ گاه روی خوش به این مملکت نشان نداده و همواره با انواع اتهامات تروریستی و جنگ افروزی و ... درصدد فشار بر جمهوری اسلامی بوده اند.

مبنای پذیرش قواعد مورد نظر و قابل تعریف غرب از سوی ایران چیزی جز عقب نشینی و باج دادن در ازای زیاده خواهی آنان نیست. این ویژگی می تواند غرب را در امتیازطلبی بیشتر، تحریص نماید.

غرب مانند همه این چهل سال که از عمر انقلاب گذشت هیچ گاه دست از اتهام زنی و تخریب وجهه ایران برنخواهد داشت. مانور تبلیغاتی جدید غرب در خصوص تمدید تعلیق ایران، در واقع خط و نشانی برای ایجاد رعب و در راستای همان سیاست چماق و هویچ آمریکا برای به زانو درآوردن نظام اسلامی است.

حالا این که روزنامه وابسته به بودجه دولت ایران، مانور تبلیغاتی دشمن را در صفحه نخست خود برجسته سازی می نماید به این پرسش دامن می زند که آیا روزنامه دولت ما تریبون آمریکاست یا جمهوری اسلامی ایران؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">