اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات


رئیس جمهور ایران در اقدامی مشکوک، خواستار پیوستن اسرائیل به معاهده منع سلاح های کشتار جمعی شد! روحانی بدون اشاره به جعلی بودن رژیم غاصب صهیونیسم با طرح این درخواست، تلویحاً اسرائیل را به عنوان یک کشور رسمی و قانونی پذیرفت.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی تأکید دارد ولو به قیمت تحریف سخنان رهبر انقلاب اسلامی، هولوکاست را یک واقعیت تاریخی دانسته و به تنها دستاویز تأسیس یک رژیم غاصب و جعلی، مشروعیت ببخشد.

امسال در کمال تعجب و ناباوری، دولت جمهوری اسلامی همایش جهانی و تأثیر گذار "افق نو" که با حضور ده ها شخصیت علمی و فرهنگی ضدصهیونیست دنیا در تهران برگزار می شد را به تعطیلی کشاند.

رئیس جمهور ایران چند روز پیش در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص سفر پرحاشیه خود به نیویورک اعلام کرد گفتگوی تلفنی با اوباما یک گام کوچک بود و خبرنگاران باید منتظر گام های بزرگ دیگری باشند که به زودی برداشته خواهد شد!

اوباما تأکید دارد تعاملش با ایران به گونه ای خواهد بود که آب در دل صهیونیست ها تکان نخورد. رهبر فرزانه انقلاب نیز در سخنان اخیر خود یک بار دیگر تأکید فرمودند که لابی صهیونیست در عمیق ترین لایه های کاخ سفید و کنگره ایالات متحده نفوذ کرده و منافع و سرنوشت این دو کشور جنایت پیشه را به هم گره زده است.

روحانی بهتر از هر کسی می داند پیوند استراتژیک آمریکا و اسرائیل ناگسستنی است. او از نفوذ صهیونیست ها در سیاست های کاخ سفید به خوبی آگاه است. کابینه او با علم به این حقیقت، تلاش دارد با نرمش در مقابل غاصبین فلسطین ( متحد آمریکا )، دل سیاه و خبیث سلاطین کاخ سفید را به رحم آورده تا با دریافت اعانه ای، بتواند وعده دردسرساز رفع صد روزه مشکلات اقتصادی مردم را جامه عمل بپوشاند.

تماس تلفنی بین نخست وزیر اسرائیل و رئیس جمهور ایران اسلامی هیچ گاه برقرار نخواهد شد؛ اما خودباختگی در مقابل قدرت پوشالی ایالات متحده ممکن است مدعیان هنر دیپلماسی را به سازشی نانوشته و غیررسمی با بزرگترین متحد کاخ سفید و خون آشام ترین دشمن قسم خورده اسلام وادار نماید.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">