اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

از باب امتثال امر!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۲۰ ق.ظ


دوستان عزیز انصار حزب الله بابل لطف کردند و به مناسبت ششمین سال فعالیت وبلاگ اشک آتش، متنی سراسر محبت و بزرگواری را برای حقیر ارسال نمودند. این امر برادران خود را در انتشار متن ارسالی، اطاعت می کنم؛ هر چند خود را لایق این تعاریف ندانسته و به فراخور عالم طلبگی و نان خوری سفره امام زمان (عج) اگر کاری هم در راستای صیانت از ارزش ها انجام داده باشم را جز اندکی از ادای وظیفه و تکلیفی که بر گرده خود احساس می کنم، نمی دانم.

فعالیت مجدد وبلاگ انصار حزب الله بابل به عنوان یک تریبون ارزشی و مستحکم در دفاع از حریم اسلام و انقلاب را تبریک عرض می کنم. امیدوارم همه تشکل ها و مجموعه های ارزشی و انقلابی شهرستان بابل و استان مازندران، از ظرفیت فضای مجازی و دنیای رسانه نهایت بهره را در راستای ترویج مبانی دین و نظام اسلامی مدّنظر داشته باشند. فراموش نکنیم که امروز از گروه های خرد مانند داعش تا مراکز استکباری جهان مانند آمریکا و صهیونیسم و ... بسیاری از توفیقات خود را مرهون استفاده از فضای رسانه و مانورهای مجازی هستند.

ضمن آرزوی توفیق برای همه دوستان، وبلاگ اشک آتش2 انشاءالله همچنان خود را متعهد به همه فعالان جبهه انقلاب اسلامی به خصوص عزیزان انصار حزب الله بابل می داند. نشانی وبلاگ انصار حزب الله بابل را هم در اختیار خوانندگان محترم قرار می دهم: http://www.ansarehezbollah.blogfa.com/

 

تشکرنامه ای ناقابل از 2 آتش اشک!!

این متن براساس اصل لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق تنظیم و بمناسبت ششمین سال تاسیس یک پایگاه استشهادی! در میدان جنگ مجازی بنام اشک آتش2 که بمدیریت طلبه مبارز برادرمان سید حمید مشتاقی نیا روشنگری مینماید،تقدیم گردید.

هر چندسید عزیز از افتخارات واعضاء موثر در شورای انصارحزب ا...بابل میباشد و وبلاگ ارزشمند ایشان هم همیشه تریبون همه جریانهای عدالتخواه ازجمله انصار بوده وخواهد بود. اما الحق و والانصاف درمدت حدود یکسال و اندی که وبلاگ انصار بابل بروز نبوده، تمام حرفها و برنامه های تشکیلات بدون کم وکاستی در وبلاگ اشک آتش منعکس میشد که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

قطعا سیدحمید عزیز راضی به این تعریفات نبوده و بحمدا...نیازی هم ندارد و عملکرد و قلم رسا و حق طلب ایشان خود موید بالاترین تعاریف است.

سنگراشک آتش2 خط کمین همیشه پیروز در برابرجنگ نرم وسخت دشمن داخلی وخارجی، وادادگان و رنگ باختگان سیاسی، مافیای قدرت وثروت بوده وخیمه گاهی است برای ارادتمندان گفتمان اصیل انقلاب اسلامی. انشاا... شاهد توفیقات روزافزون برای طلبه عدالتخواه سیدحمید عزیز و همه مجاهدین راه خط سرخ حسین(ع) باشیم.

ان تنصروالله ینصرکم ویثبت اقدامکم

شورای انصارحزب ا...بابل

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

همکار گرامی سلام
لازمه افزایش بازدید وبلاگ شما داشتن لینک های ورودی از سایت های دیگر است اگر تمایل به تبادلینک هستید لطفا نام سایت مارا با نام بیمه بازنشستگی ثبت تا لینک شما نیز در سایت ما ثبت گردد.
با تشکر و آرزوی موفقیت روز افزون برای شما

Www.melat2633.ir

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">