اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

آرام جانم خوش آمدی

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۵ اسفند ۱۴۰۱، ۰۷:۰۴ ق.ظ

تو اصلا برای خودت نیستی، برای خدایی و برای خلق خدا، متصف به صفات الهی که هستی ذوب در خدایی و انعکاس نور وجودش. تو دیده میشوی برای آنکه خدا دیده شود و هر که خدا را بخواهد تو را می بیند. چنین است که محبوب جهانی هر چند برای خودت نبودی، چنین است که خلائق به رسم حلّت بفنائک در وجود تو حل میشوند تا به وجود خدا برسند.

هر که تو را خواهد باید از خودش بگذرد از تمنیات و دلبستگی های ناتمامش عبور کند، سبکبال شود و تا عرش قدسی حق به پرواز در آید.

تو کشتی نجاتی و چراغ هدایت امت. هر جا ستمدیده ای هست و دلی شکسته نام زیبای تو آرامش دریای طوفان زده خاطرش می شود و لبیک به تو عزم ایستادگی و قیامش می گردد. تو وسیله ای نورانی و عظیم هستی برای نجات امت برای رسیدن به حق.

رحمت الله واسعه هستی و پر و بال معطرت واسطه فیض عفو و کرامت ربوبیت. مربی مردمی و ...نماینده شخصیت خدا هستی. پاسدار مسیر سبز توحیدی و حافظ طریقت رستگاری و نگاه بان صراط مستقیم هدایت و امیدواری.

هر که حسین را دارد ناامید نیست. هر که حسین را بشناسد جهان خدا را جمیل می داند، سختی ها را احلی من العسل دانسته و به جز زیبایی نمی بیند. اگر هدف وصال است و مقصود کمال، هر آن چه در آینه صنع و قضای محبوب است ستودنی و دوست داشتنی است. تولدت مبارک جلوه حسن خدا، ترجمان نیکی پروردگار، سرشت حقیقت عالم، خلاصه عشق و صفا، عصاره مهر و وفا، مرد مردستان حق، الگوی انسانیت و عزت، رهبر نهضت ابدی آزادگی، کشتی نوح شرافت، چراغ پر فروغ هدایت در شب ظلمانی ضلالت. حسین من، افتخار تاریخ بشریت، تجسّم دلدادگی، ترجمان صحیح انسانیت، ختم حیات حسینی مان را جز به شهادت گره نزن. کربلای تو تا ابد لبیک خواه اصحاب غیرت و آزادگی است. ما را به خودت برسان تا به خدا برسیم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

امام حسین

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">