اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

آخ آخ آخ، بن ریل!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۵۲ ق.ظ

مدیرعامل شرکت بن ریل: در حوزه حمل ونقل ریلی راهبرد مشخصی نداریم - ایرنا

 

چندی پیش قطار مسافری بن ریل را سوار شدیم. در کوپه بسته نمی شد، تختها شکسته بود و...

پول قطار چهار ستاره را گرفته بودند. در نظرسنجی این سوال بود که حاضرید پول بیشتری بدهید تا امکانات بهتری دریافت کنید؟! یعنی داشت تفهیم می کرد که گله و نقدتان بی راه است و هر چقدر پول داده اید آش خورده اید!

 تلویزیون قطار، قبل و بعد فیلم چند بار این سرود مزخرف را پخش می کرد: بن ریل یعنی عزم سفر ... بعد هی تشکر میکرد که شرکت ما را برای سفر انتخاب کرده اید! در حالی که اساسا گزینه دیگری برای انتخاب وجود نداشت و آن روز فقط همین یک قطار برای پیمودن این مسیر تعیین شده بود و اگر به موقع نمی جنبیدیم و بلیت تهیه نمی کردیم همان هم از دستمان در می رفت. حالا اینها به کنار، در معرفی خدمات شرکت، بارها این تبلیغ را پخش میکرد که اگر در قطار خریدی انجام دهید، به شما رسید می دهند!! جان من میخواستی رسید هم ندهی؟! الان دستفروش سر محل ما هم کارتخوان دارد و خرید کنی رسید میدهد! واقعا اینها ملت را گیر آورده اند. مدیریت بن ریل، دستش خالی است و خودش میداند در ازای پولی که بابت ارائه خدمات گرفته حرف خاصی برای گفتن ندارد، سالنهای قطار کهنه و زهوار در رفته شده اند، با اعتماد به نفس دارد بخاطر پیش پا افتاده ترین خدمات هم روی سر مردم منّت می گذارد.

از دوستان دیگر هم که از سر ناچاری بلیت بن ریل را تهیه کرده بودند پرسیدم آنها هم از درب و داغانی قطار گله داشتند. قطار طلاییه هم 4 ستاره است و واقعا یک سر و گردن بالاتر از بن ریل به حساب می آید.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">