اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

مردم باید از حصر خارج شوند!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۹ مهر ۱۴۰۱، ۰۴:۰۰ ب.ظ

انحصار مفاهیم مدیریت و اقتصاد

 

این روزها در دل التهابات اجتماعی و امنیتی کشور که حتی عده ای از فریب خوردگان را به این باور رساند که کار نظام تمام است، شاهد انتشار دیدگاهها و تحلیلهای مختلف از سوی جناحها یا صاحب نظران متعدد در همه اقشار پیرامون چرایی شکل گیری اغتشاشات اخیر هستیم.

طیف اصولگرا که به طور معمول، دشمن و وابستگانش را عامل اصلی این اتفاقات معرفی میکند و سهم اساسی برای فضای رهای مجازی به عنوان اسب تراوای معاندان قائل است.

سلبریتی ها روی مساله حجاب و آزادی پوشش زنان مانور می دهند.

عناصر واداده که گاه تا موضوع ضرورت احداث استخر مختلط و ... هم پیش تاخته اند.

ضدانقلاب و رسانه های بیگانه، عزم مردم برای ایجاد انقلابی دیگر و برهم زدن بساط نظام و ... را عامل این اوضاع میدانند.

اصلاح طلبها فقدان حضور خود در عرصه قدرت و عدم امضای شروط آمریکا در برجام توسط دولت جدید را ریشه اعتراضات و شورشهای خیابانی معرفی می نمایند.

و....

این وسط بعد از گذشت حدود ده روز، در لابلای کارزار روایتها حتی یکنفر نگفت و ننوشت که مردم خواهان پایان حصر سران فتنه هستند! یادتان هست مدتی چقدر این موضوع را در بوق و کرنا کرده و حتی سعی می نمودند از آن بعنوان حربه تبلیغات انتخاباتی خود بهره بگیرند؟

این خصلت تاریخ است که مرور زمان باعث میشود جای قهرمان یا ضد قهرمان با یکدیگر عوض شده یا حتی مشهورترین بازیگران عرصه سیاست به باد فراموشی سپرده شوند.

و نیز این خصلت عرصه سیاست است که عده ای همواره تلاش دارند مطالبات باندی و گروهی خود را در دهان مردم گذاشته و به عنوان دغدغه عمومی جا بزنند.

مسئولان دلسوز حاکمیت ودولت هوشیار باشند و در این آشفته بازار پرهیاهو و اغواگر، مشکلات اصلی مردم نجیب و فاقد بلندگو را از یاد نبرده و برای حل آن تلاشی مضاعف نشان دهند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

عدالتخواهی

مشتاقی نیا

مطالبه گری

نظرات  (۱)

سلام 

اون رفع حصر بازی بود 

الان هم سلبریتی ها بازی است‌ 

ما باید دنبال حقیقت باشیم. 

حقیقتی که در مقابل باطل قرار دارد. 

موفق باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">